Gå til innhold

Kan noen gi meg arbeidslyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er så flinke til å rydde og ordne i dag, har dere litt arbeidslyst til overs?. Som jeg sa i et tidligere innlegg så var ryddetrollet her på onsdag og ordnet litt, men nå er det plutselig borte uten å ha gjort jobben ferdig :(. Skal ha dåp til helgen og det er mye som skal ordnes, men jeg har bare lyst til å sitte med bena på bordet og surfe på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koko

hva slags rydding er det som skal til da?

er det i skuffer og skap eller er det litt mer enn hverdagsryddinga??

Jeg stemmer for at du begynner på badet, det er lett, tar kort tid, og ser altid fint ut når det er reint! Mens du gjør ferdig badet så planlegger du middagen sånn at de tankene ikke forstyrrer. også kan du sette deg ned og tenke: jaja - da har jeg i alle fall vasket badet!

så kan du vente med resten til i morgen, for da er det så mye koselig på radio som man kan høre på mens man holder på. :-))

god rydd!

Skrevet

Hmmm... du får rydde unna litt og ta ett rom av gangen ;-) har vist ikke fått gjort unna helgevaske jeg heller, men får ta det etterhvert. Skal feire 10 års dag i morgen, barnebursdag, men den skal vi feire ute, takk og lov ;-))

Skrevet

Uff, du må jo styre på du da.......

Ikke som en annen en som fikk ryddet litt i kaffekrusene, støvsugt gulvene, vasket badet og vasket litt klær og endte opp med å se Private Practice episode 3 istedetfor alt det andre jeg hadde planer om..........fniiiiis........men det var mye mer behagelig da:-)

Men, ta en sjau, et rom av gangen - det er lurt!

Og i morgen tar du vaskingen, fort gjort når det er ryddig:-)

Går så fint skal du se, håper ikke gjestene kommer for å se hvor rotete/rent du har det, men rett og slett feire en stor dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...