Bea- Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Er liksom gått tom for litt kose mat.. Her pleier det alltid å gå i pizza, taco osv .. hva skal dere ha?
goldie Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 hadde vært kjekt hvis noen kom med noen nye forslag.-)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hvitløksgratinert indrefilé av svin(sånn lang pølse), ris og bernaise.. Pleier egentlig å ha fløtegratinerte poteter til, men orker ikke styre med det i kveld..
Giftmamma med2jenter Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 hvordan gjør du når du hvitløksmarinerer svinefileen *mamma'n til Emma* ?? det hørtes veldig godt ut og er tom for ideer jeg også.. men tenkte litt på svinefilè..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 her tror jeg det blir fløtegratinerete poteter og indrefilet svin, surret i spekeskinke. Det er godt det!
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Betasuppe (enkelt) til middag. Henta lille venn tidlig i bhg. og nå setter vi bolledeig. BarneTV godt. Vin til kveldskos på oss foreldre...
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Skal lage Karrigryte som jeg fant oppskrift på på Matprat.no Så skal vi ha banankake til dessert. Fant oppskrift fra forumet Eksem og allergier.(den er uten egg og melk som kosegutten er allergisk mot)
Marthe&AliceEmilie Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 bruker ikke lage kose mat før på lørdag vi:) det er kosedagen vår.. i dag blir det vell pølser..
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 hjemmelaga pizza her ) nam nam så skal gubben jobbe natt så jeg blir alene.. buhu..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Har bare kosemat lørdager. Og i kveld er mannen på jobb. Og jeg og gutten er syke. Blir vel å lage noe pasta med rød pesto og biffstrimler + diverse grønnsaker til meg. Skal lage såpass mye at mannen kan få etter jobb om han vil
Noensomvetmontro Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Indisk tikka massala med kylling samt ris, raita og nan brød. Mmmmm, 4 åringen elsker det!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 Gubben jobber seint(som vanlig) så guttene og jeg åt tidlig, enkel middag: kjøttkaker fra fjordland =P Skal ikke se bort i fra at gubben kokkelerer noe snop når han kommer i kveld. Tacokjøttdeig, salat og pitabrød kanskje...hmmz...kanskje sende han en hinte-sms =D
silhah og emilie Skrevet 12. oktober 2007 #15 Skrevet 12. oktober 2007 snedig at fredag også har blitt kosedag:) når jeg var lita var det kun lørdag:) skal ikke si noe..for vi praktiserer dette her hjemme også det er jo HELG men sånn utover det så aner jeg ikke hva vi skal kose oss med i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå