spent08 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Flere enn meg som bare kjenner babyen sparke når man sitter lent framover?Jeg kjenner som oftest bare spark når jeg enten sitter på huk eller når jeg sitter framoverlent ved bordet eller i sofaen å ser tv..ikke når jeg ligger utstrekt i senga, slik som alle sier man skal gjøre....det er vel babyen jeg kjenner?....begynte ikke å kjenne spark før forrige uke så det er jo ennå tidlig selvfølgelig...ville bare forsikre meg om at d er gutten min jeg kjenner likevel...helt herlig følelse!
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Kan godt hende det er babyen du kjenner Hvor langt er du på vei da? Jeg er som deg, kjenner nesten ingenting når jeg ligger rett ut i sengen eller på sofaen. Men når jeg sitter eller ligger på siden kjenner jeg titt og ofte ''sommerfuglen'' min. Så det er veldig mulig at det er nurket ditt du kjenner!
Grete_76 Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Heisann! Det høres veldig kjent ut ja. Tror det er pga plassmangel. Grete
spent08 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, det er akkurat slik jeg kjenner det.)når jeg sitter eller ligger på siden..er i uke 19 nå
Ønsker-en-til Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har det også slik som deg. Nesten bare når jeg bøyer meg frem at jeg kjenner kiling på magen. Er også littegrann usikker om det er junior, men kan ike forstå hva annet det er.....? Jeg er 17+2 idag og når jeg var på UL i uke 11 pga blødning kunne det se ut som morkaken var plassert foran..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå