Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har prøvd begge deler og kan si noe om forskjell i kvalitet/mykhet/vaskbarhet?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Vi bruker begge deler. Jeg merker liten forskjell i kvaliteten, men Janus sine bodyer kan virke litt mykere. Likevel vil jeg anbefale T&T sine bodyer, men kjøp strømpebuksene til Janus. T&T sine strømpebukser er i en blanding av ull og bomull.
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Hei, Jeg har prøvd begge men liker absolutt Janus ull bedre en T&T ull. Janus er mye mykere, noe som vil si at den klør mindre.
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Vi har begge deler og jeg syns ikke det er noe forskjell.
vårspiren Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har kun brukt Janus, og det er en grunn til at jeg ikke gidder å prøve mange andre merker- jeg fant den rette kvaliteten/passformen med en gang! Ulltøy fra Janus er jeg strålende fornøyd med, og for andre år på rad har jeg bestilt for over 2500 i Janus-ull fra krabaten.no. De klærne er verdt hver eneste krone! :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Har begge deler, og går bare for janus fremover. T&T bodyen raknet ved knappene under med en gang. Mulig jeg var uheldig. T&T ull klærna er også veldig små i størrelsen, jenta mi er 86 cm og måtte ha str 110..?!? bruker 86 og 92 i body ellers.
Carnivale Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Janus her også, syns de er mykere, bedre passform, og så er T&T så trange å få over hodet.
mai mammaen til to Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 jeg kjøper tom og trine.. de som har blonder på armene. den er litt anderledes i stoffet. syns snuppa er varmere ( men ikke svett) når hun har på seg den enn den fra janus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå