Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 forlovelses ringen sin... Leverte den inn for en stund siden, for den hadde blitt for liten, så de skulle ta den ut litt. Da vi fikk den igjen, hadde de klipt den midt i skriften, så istede for å stå Din Anita, sto det Di nita. Kjempe festlig..... Uff.. Amatørmessig spør du meg.. Så vi sendete den så klart inn igjen for ny gravering.. Og når vi hentet den igjen hadde den fått en helt annen type skrift.... Og det var gravert så smått og svakt at man måtte ha lupe for å se datoen, og det var også vanskelig å lese Din Anita. Mener det er en selvfølge at man graverer i samme stil som ringen har fra før, så lenge man ikke gir beskjed om annet... Så vi sendte den inn igjen.. Og nå skal den da egentlig være ferdig.. Skal hente den senere i dag... Er vel ikke gull igjen i ringen sikkert... :-/ Blir irritert av sånn jeg!! Har bare et ord.. AMATØRMESSIG!!
Håperpåønskebaby Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 føler med dere... vi hadde også problemer med min ring da vi fikk våre.. De i butikken mente jeg måtte ha en størrelse mindre enn jeg selv mente, da de mente de visste bedre om jeg var varm eller kald da jeg var der.. Så var ubehagelig å gå med den, sendte den inn, fikk den tilbake, men da hadde de klemt den ned over diamanten blandt annet.. Ente til slutt opp med å få en ny en, heldigvis. Fraråder alle å handle på KVADRAT GULL OG SØLV!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Er så amatørmessig med sånn.. Forventer jo at eiendelene dine skal være i gode hender på en sånn plass da... Har hatt bare posiive opplevelser med denne butikken før da, men denne gangen har det vært bare tull..... Argh... Og ringen blir nok tynnere for hver gang............ grrr....
Håperpåønskebaby Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Svigermor leverte inn et smykke hun ville ha nytt feste eller kjede på. Da hadde de bare kastet det da de ikke kunne fikse det! Noe de ikke har lov til en gang! (husker ikke hvor dette er...) Heldigvis fant de det i søppelbøtta da hun kom for å hente det...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 UFF!!!! Er det mulig da???!!!!! Da er ringen innsendt for 4. gang.... Manglet mellomnavnet mitt nå..... Husker ikke om det sto sist gang heller, men jeg sa det i allefall til hun bak disken da jeg sendte den inn for omgravering første gangen... Og det sto jo i ringen da de fikk den til omgravering første gang også.. Er de helt amøber de som graverer eller??? Fatter ikke at det er mulig å gjøre så mange feil på samme ting etter hverandre jeg.... Og atpå til vil de (gravøren) ha betalt for omgraveringen... Pføh... Det kan han bare glemme.. Ikke min feil at han klipte den midt i skriften første gangen.. Jeg blir så frustrert......... Argh...
med baby nr 4 i magen Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Hmm jeg aner ikke hvor min er en gang....
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Herregud så uproft!!! Sånt skal da ikke gå an? Håper de krøp langflatt på golvet da de oppdaget hvilken tabbe de hadde gjort?!? En forlovelses/giftering er noe helt spesielt, hadde blitt forbanna og lei meg hvis noen hadde klussa med mine. Så vanskelig kan det da ikke være å tilpasse en ring...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå