Gå til innhold

Noen som har erfaring med Basson Roma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå nærmer ting seg og endelig kan man begynne å handle:D

Jeg går førstegangs gravid og er helt blank på det meste med babyutstyr, og da særlig vogner...

Trodde det skulle bli lett å finne ei vogn men der tok jeg jammen bra feil...Er jo kjempe-vanskelig:(

Men nå har jeg begrenset søket mitt ned og har halveis endt opp med Basson Roma vogna. Liker den pga designet og jeg har lest en del bra ting om den blant annet at den var best i test på tv2 hjelper deg.

Men kunne jeg ha fått litt tilbakemeldinger her inne om vogna så hadde jeg blitt kjempefornøyd..

Desperat vognjakt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde den til min første...super fornøyd;););)

Skrevet

Jeg har den fra jenta mi var baby og skal bruke den nå også. Var veldig fornøyd med den. Er litt tung å løfte ut og inn i bilen, men veldig stødig og god plass!

Skrevet

Vi har kjøpt Basson Roma, i mørkebrun og lyse blått - den er så fin:-)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd. Den er veldig lett og fin og trille og svinge. Eneste negative jeg vil si, er at det er litt trøblete hvis du skal bære bagen med barnet i, siden kalesjen sitter fast og bærehåndtakene er inne i egne siderom. Jeg kjøper nok en simo-kombi hvis jeg blir gravid igjen, men det er fordi jeg har lyst på ny vogn, ikke fordi jefg ikke er førnøyd. Sportsvogna kan du snu og ha begge veier, og det er knallbra:-)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med den vogna.Kan være enig i at den er litt tung å løfte ut og inn av bilen ellers ikke noe negativt å si om den. Absolutt å anbefale.Har lagt min ut på salg nå ,da det ikke blir flere barn på oss.

Skrevet

Vi har den og er veldig fornøyd! Har den svarte :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...