dritgrei hei hei! Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er fryktelig sint på svigerfamilien min, eller rettere sagt, fryktelig sint på svigermor og svigersøster! Jeg vil egentig ikke ha det sånn, jeg skulle ønske jeg kunne tenke på ting og om de dukket opp ihodet så erd et helt greit, men det er ikke de. De har sagt så mye drit, at jeg gremmer meg - jeg får sånne grøss, også må jeg si æsj. Nå satt jeg og tenkte litt på bryllupet, for jeg leste om noen som skulle gifte seg, også tar det et sekund, også må jeg si ÆSJ - bare fordi at de to der..... å så sint jeg er på dem.
Maud Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Så dumt at du har det sånn! Familie skal jo helst være til glede og nytte. Dessverre er det ikke alltid sånn... Jeg vet ikke hvor dumme de er, men håper det går an å tenke "rundt" dem. I hvert fall dumt hvis de skal ødelegge fine minner, for eksempel fra bryllupet ditt. Stor klem og håp om at sinnet dør bort når gutten og de fine gjestene dine kommer snart.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 heldigvis tenker jeg ikke på dem hele tiden, men noen ganger om dagen dukker de opp ihodet, og gjør meg sur og sint. De er sikkert ikke dummere enn dumminger fles, jeg skulle bare ønske de var snille. men de ødelegger ikke hverdagen min heldigvis! det får de ikke lov til! de ødelegger bare når jeg tenker på dem, og det trenger jeg jo strengt tatt ikke å gjøre .-))) jeg gleder meg til i ettermiddag!!! bare fire timer til de er her nå :-)
Tiggywinkle Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hev deg over dem. Du er en flott dame, og det er dumt å bruke kreftene på dumme mennesker. Tenk på alle dem som er glad i deg fordi at du er deg:-) (men jeg skjønner at der vanskelig å la være å tenke på det) oppmuntringsklem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå