prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 åhh er heeeelt tom !!! ingen ideèr til middag.. Dette blir et langt permisjonsår ang. middag ja - siden det er jeg som kommer til å lage mest =(
Mamma'n til 2 Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Her har du to tips; Stek skiver av kjøtt (kan være koteletter, kyllingfileer, biff o.l. ca 2/3 cm tykke) raskt på høy varme 1 min pr side. Legg i ildfast form og dekk over med en blanding som består av: 1 dl rømme+1 dl revet ost+ egnet krydder (ettersom det du liker best selv: selv bruker jeg litt pepper, hvitløk og pyttelite muskattnøtt). Inn i ovnen på ca 180 grader i 20-25 minutter (til det er gjennomstekt) Serveres med valgfritt tilbehør. Tips nr to: Meld deg på dagens rett på http://www.aperitif.no/?id=11. Da får du daglig mail om en rett, og du kan enkelt trykke på knappen "legg til i min kokbok og spare på de du synes passer deg. Lykke til :-)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 lasagne burgere spagetti &kjøttdeig wok pannekaker pastasalat løvbiff og pommes taco ....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Pasta carbonara - min favoritt for tiden.... Kok rikelig med pasta, bland 2 eggeplommer med en skvett matfløte, litt salt, pepper og 50 gr. revet parmesanost. Hell av kokevannet og ha spagettien tilbake i kjelen (skal ikke være på den varme platen lenger), rør inn eggeblandingen og server med stekt bacon og eventuelt mer parmesan til.... Åhhhhh, dette skal jeg ha til middag i dag, bare venter på at mannen skal komme hjem, så jeg kan få satt i gang å lage det....
"gullet" Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 i dag skal vi ha meksikansk gryte m salat og taco skjell v siden av, kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå