Gå til innhold

middagstips ??? må være enkelt ja!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhh er heeeelt tom !!!

ingen ideèr til middag.. Dette blir et langt permisjonsår ang. middag ja - siden det er jeg som kommer til å lage mest =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har du to tips;

Stek skiver av kjøtt (kan være koteletter, kyllingfileer, biff o.l. ca 2/3 cm tykke) raskt på høy varme 1 min pr side. Legg i ildfast form og dekk over med en blanding som består av: 1 dl rømme+1 dl revet ost+ egnet krydder (ettersom det du liker best selv: selv bruker jeg litt pepper, hvitløk og pyttelite muskattnøtt).

Inn i ovnen på ca 180 grader i 20-25 minutter (til det er gjennomstekt)

Serveres med valgfritt tilbehør.

Tips nr to: Meld deg på dagens rett på http://www.aperitif.no/?id=11. Da får du daglig mail om en rett, og du kan enkelt trykke på knappen "legg til i min kokbok og spare på de du synes passer deg.

Lykke til :-)

Skrevet

lasagne

burgere

spagetti &kjøttdeig

wok

pannekaker

pastasalat

løvbiff og pommes

taco

....

Skrevet

Pasta carbonara - min favoritt for tiden.... Kok rikelig med pasta, bland 2 eggeplommer med en skvett matfløte, litt salt, pepper og 50 gr. revet parmesanost. Hell av kokevannet og ha spagettien tilbake i kjelen (skal ikke være på den varme platen lenger), rør inn eggeblandingen og server med stekt bacon og eventuelt mer parmesan til....

Åhhhhh, dette skal jeg ha til middag i dag, bare venter på at mannen skal komme hjem, så jeg kan få satt i gang å lage det....

Skrevet

i dag skal vi ha meksikansk gryte m salat og taco skjell v siden av, kjempegodt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...