Gå til innhold

Faen, jeg vil ha flere unger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen væresåsnill å hjelpe meg. Trenger gode grunner for å ikke få flere enne de to jeg har fra før. Det derre jævla jormødreprogrammet tar knekken på meg og gjør meg helt myk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to, Sibas:-D

Men jeg har et stort problem. Mannen min synes det holder med de to vi har:-(

Nytter ikke hva jeg sier, og hvilke gode argumenter jeg kommer med heller....

Ser dårlig ut for min del:-/

Skrevet

Samme situasjon omtrent, men om jeg går inn for å overtalle guuben så blir han nok med på det. Det er bare det at jeg syntes vi har det fint som vi har det nå... Tenk om en unge til bare gjør om hele huset til det rene kaos? Tenk, det blir en til å vaske klærne til! Shit!

Skrevet

Å, det går så greit så! Kom gjerne med en fortreffende grunn jeg kan overbringe mannen min:-)) Er gått tom for argumenter nå.....

Kom just på et ordtak: man angrer aldri på de barna man har fått, men de man ikke fikk!

*sukk*

Skrevet

Jeg sier bare at vi trenger en til i familien! Smil og virk som om du allerede har bestemt deg, men at du ikke vil riktig ennå. Mannen min tror at han har vært med på å ta avgjørelsen om en unge til han stakkar :-) Det står liksom opp til meg og ståpå viljen min. Men tenkt på all vaska da...herregud.

Skrevet

Har prøvd den også:-/ Men ikke med heldig utfall......

Hmmmm....;-P

Skrevet

Du kan ikke spørre faen om flere unger. Det må du spørre Gud om. Han som ordner liv,vet du.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...