pandabjørn Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 holder på å male huset BRUNDT !! dette er 3 huset på rekka som skal være brundt, fatter ikke at brundt er så populært ! de kan ikke være vel bevart hehe... fikk til svar "er de gærne" vi kan kalle den retrogaten hehe... vi har valgt mørk grå synes det er mye bedre enn brundt men ser ut som brundt er inn igjen ikke vet jeg...de som flytter inn i husene er kanskje i slutten av 20årene......og de fikk jo ikke med seg de brune husene på 70 tallet....
Tulletutta Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Er veldig inn, her som eg bor holder dei på bygge to leilighet komplekser med 4 leiligheter i kvar som skal være sånn retro brune. Fy dei er stygge og skiller seg så ut her som nesten alle husene rundt er lyse og kvite farger.
pandabjørn Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Cathy_87Fødeklar23.10.2007 fint at du er enig at det er stygg farge alle andre farger er bedre enn brundt synes jeg ! håper det ikke blir flere brune hus her er mange som ikke er bygd ennå, men de kommer opp etterhvert!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hva slags farge er brundt? Har hørt om brunt, men ikke brundt....hehe...
Niem og Patrick Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Hus som er brunbeiset synes jeg faktisk er litt fint. Men skal nok ikke ha det selv
*~2barnsmamma~* Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Enig i at det IKKE er noe fint! Og jeg er faktisk bare 23! Hehe! Naboene rundt her har ikke bare malt husene sine brune! En av dem har malt sitt grønnbrunt (gusjefarge!) og en annen har malt sitt helt kullsvart! Vinduslistene og sprossene og hele greia i SORT! I tillegg har de sort teglstein på taket! Vårt er fortsatt guloransje siden vi ikke rakk å male etter vi kjøpte det i sommer, men til neste år skal det males i en lys, fin farge! I alle fall ikke brunt, gusjebrungrønt eller sort!
Amanda- Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 brunt hus var vell inn for mange år siden... urk.. husker besteforeldrene mine hadde brunt hus da jeg var liten... da malte de det gult. urk.. menmen... folk for velge selv=P
Ezmeralda Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg synes mørk grått er nitrist... ville heller foretrukket brunt. Smaken er som baken. :-)
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 spørs jo hvilken farge brunt det er da. moren min har nettopp malt huset sammen med 2 eieren i en brun/krem farge..minner mye om beige og lys beige men det er ikke den fargen allikevel. synes det ble skikkelig fint. og det minner ikke om de fra 70 tallet. veit åssen det så ut :S huset til mamma har sett sånn ut inntil de fikk malt utvendig..forferdelig farge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå