Gå til innhold

Si ting rett ut eller pakke det inn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil dere helst at folk skal gjøre når dere spørr et spm her inne. Pakke inn det de sier eller si rett ut det de mener... Jeg ble beskylt for å være ond og slem når jeg svarte på et spm her inne. Det stod og i teksten, please vær ærlig...

Hva ville du gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall en spade for en spade og ikke pakk det inn. Det syns jeg er best.

Skrevet

Nettopp det jeg og mener. Er vant å si ting rett ut, er best det. Da er man i det minste ærlig...

Skrevet

Rett ut er best. Men liker ikke svarene til "jeg ER fasiten" folk. Som ser ned på alt annet enn sin egen mening.

Skrevet

Rett ut er best her inne, men i rl vitner det ofte om dårlig folkeskikk og lav sosial intelligens å si ting rett ut til enhver tid!

Skrevet

hvis det står vær ærlig så sier man hva man mener... men man kan jo fortsatt tenke på HVORDAN man sier det. Går fint å være ærlig uten å være SPYDIG! nå vet ikke jeg om du var det altså....

men det gjelder også til venner eller på jobben feks... man kan være ærlig, men man kan si ting på en sympatisk og vennlig måte, uten å være spydig, og det er det mange som ikke har skjønt...

Skrevet

Er ikke spydig eller sier tingene for å være ond eller ekkel. Prøver å si det på en fin måte samtidig som jeg er ærlig, men virker som det er mange som bare jatter med her inne.... Og sier det som mange helst ønsker at en skal si, enn sannheten. Føler det blir feil. Blir så irritert når mange sier, det burde du ikke sagt osv, og selv skriver stakkars, slikt kan skje osv når feks. de klager over at mannen har vært utro og de spør om de bør gå eller bli...

Skrevet

ja hvis hun vil ha et ærlig svar på om hun bør gå eller bli, så må hun forvente ærlige svar, det synes jeg og....

men hvis noen bare søker trøst og oppmuntring.... om småting liksom, så gjør det jo ikke så mye om man bare jatter med litt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...