Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Da må jeg hoppe inn til dere igjen... Mistet vår 6 uker gamle spire denne uken - kjempetrist! Men hadde vel ikke livets rett da.... Hadde så vidt begynt å glede oss med tanken på et nytt tilskudd i familien, så gikk det galt, uff og æsj! Men, vi prøver igjen så fort som mulig, og håper på full klaff SNART! I mellomtiden får vi kose oss med minsten på 2,5, og prøve å se framover. God helg til alle prøvere
ida23:) Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 huff... så trist... Det er guffent å oppleve dette, men man får se det på best mulig måte og tenke at kroppen ordner opp der det ikke er grunnlag for videre liv:( Jeg opplevde også dette i uke 6 og vet at det føles som å rykke tilbake til start. Men som jeg trøstet meg med: Det er gode sjanser for å bli gravid igjen de første 6 ukene etter en ma/sa pga av mengden Hcg i kroppen, som jo er graviditetsbevarende eller hva det er jordmor Siri kaller det Riktig lykke til igjen:)
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen takk for varme ord Er jo bare slik man må tenke, selv om det ikke er like lett når det akkurat har skjedd.. Fikk dere det til etter at dere mistet? Når begynte dere å prøve igjen? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå