Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hvor har der kjøpt stolen? Og hva betalte dere? Har endelig bestemt meg for å kjøpe denne til lillemann, vil ha den med EasyFix base og fotpose! Tips til hvor man får kjøpt de billigst mulig? :-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2007 Ingen som har tips? :-)
Hanne31 Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kjøpte min i Sverige (på Svinesund) og sparte ca 500 kr på det. Kjøpte ikke base da vi ikke kan ha det i bilen. Ser du bor i nord-trøndelag så jeg vet ikke om de kan ha noen butikker over grensa. Ville ha prøvd å sjekke på nettet om de kan ha de der iallefall.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, hadde tenkt å dra over til Østersund, på barnas hus der! Skal jo kjøpe vogna vår der uansett... Men finner så lite info på sidene deres, og har prøvd å maile de, men får ikke noe svar! Flott å høre at det er litt å spare i alle fall!!! :-) Blir jo uansett nok å bruke pengene på! ;-) Flere med gode tips?
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 www.pingpong-online.de/osc/ www.lilleprinsen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå