Gå til innhold

fy fa.. snakk om å gni det inn...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å besøkte jobben idag og viste frem Knøttet. Sjefen var også der i lunchen og var faktisk temmelig koselig.. Helt til vi skal til å gå, da sier hun at det er flere som har spurt om jeg var gravid igjen, men da hadde hun sagt til dem at jeg bare var feit..Jeg ble så sjokkert at jeg bare flirte og sa hun var jammen frekk. Jeg skulle egentlig skjelt henne ut, men ble så jævlig tatt på senga.

Vet at jeg har noen kilo ekstra etter svangerskapet, men man trenger jo ikke gni det så ettertrykkelig inn.. Jævla kjerring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss! For en styggg og unødvendig kommentar!

Skrevet

Jøss.. skjønner du ble perpleks, men jeg hadde nok kommet til å sagt noe jeg ja!! Herlighet hvor frekk går det ann å bli?

Skrevet

Makan til oppførsel!

Tror jammen jeg ikke hadde gått stille etter en sånn kommentar!

Skrevet

Ja jeg angrer så utrolig at jeg ikke fikk svart ordentlig tilbake, men jeg var på vei ut døra og ble så perpleks at jeg manglet ord i farten..

Hun har vært ei bitch hele tiden, ingen tilrettelegging under graviditeten, og kommet med spydige kommenterer før, fikk tatt ordentlig igjen da heldigvis og satt henne på plass. Men, hun er tydeligvis ute etter å ta meg. Bitch-sjef!

HI

Skrevet

For en sjef du har.. Ikke lite frekt å si slik da.. Og hun skal liksom være sjefen din og gå forann med et godt forbilde for sine ansatte..

I tillegg kunne da dine kollegaer spurt deg det spm de hadde spurt din sjef om enn å gå bak din rygg. Ikke pent det heller...

Føler med deg...

Skrevet

Nei nå har jeg aldri... For ei dame, snakk om å trøkke ned andre for å heve seg selv!

Skrevet

Uff, sånne folk kan ikke ha det bra med seg selv.. derfor er de slik mot andre mennesker! sånne sjefer er så teite..

Skrevet

Utrolig idioti fra høyeste hold.

Er det stor forskjell på vekta di fra før da, slik at du allerede har litt dårlig selvtilllit på det området?

Skrevet

Jeg har igjen 10 kg før jeg er nede på startvekt, men jeg anser meg selv ikke som feit likevel, ser jo at det er svangerskapsfettet som er igjen, rund over pupper, mage og rompe..

Har ikke turt å slanke meg, er så redd for den lille melka jeg har til knøttet. Så kiloene går veldig langsomt av.. Så slike kommentarer gnager de ja, må innrømme det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...