Phantom´ Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Er helt blank...trenger inspirasjon og tips.
klumpen og gullet Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Idag er det fredag og kjærstedag - med taco og tv titting! =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tror jeg skal ha spaghetti, kjøttdeig og dolmio saus.. Men -kjøttkaker med brun saus, potet, gullerøtter og kålstuing -fiskekaker med brun saus, potet og kinakål (råkost) -spekesild med nypoteter, rødløk, kålstuing og flatbrød -fiskepudding, stekt, med poteter og smeltet smør -gryterett med nystekte rundstykker (sånne du steker ferdig i ovnen selv) og salat -nudelsuppe: kok nudler som anvist på pakken, ha i strimlet svinekjøtt og lapskausblanding, kok til kjøttet og grønnsakene er gjennomkokte. -pølse og lompe, med grov sennep og ketchup -lasagne med en god salat -makaroni og pølsebiter i hvit saus -grønnsakssuppe/kjøttsuppe, servert med nystekte rundstykker
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 -fiskeboller i karrisaus, med poteter, revet gullerot, bacon og stekefett fra bacon -Toro wraps -taco -tandoori -løvstek med chips og bernaise saus -biff med peppersaus og fløtepoteter
sikat Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Elgkjøttkaker med poteter, ertestung og rørt tyttebær. Nammis!
Erisa* Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Her blir det eksamenskollokvie hos meg fra kl tre til i kveld en gang, så vi bestiller en pizza som vi kan spise mens vi leser.
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 I dag skal vi ha vår herlige hjemmelagede pølsegryte.. Masse digg i en stekepanne, tomatsaus med cayennepepper og paprikapulver over og masse ost på toppen!! Mmmmm har ikke spist det på evigheter!
mor.monsen Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Hjemmelagde kjøttkaker, potet, brun saus, kålstuing og kålrabstappe... mmm....luxus!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Siden jeg har spist en stor, god og sunn salat til lunsj i dag, og siden jeg og datteren min skal være alene hjemme i helgen så blir det pannekaker med iskrem her i huset (hi hi)... Skikkelig jentekveld med Nytt på nytt og Idol
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 PASTA CORBONARA.... jeg DIGGER det for tiden! Med masse parmesan og masse bacon!!! Nam, nam, nam....
kariuss Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Her blir d også kjærstekveld med taco og idol og de andre tv programma )
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 Vi skal ha lasagne, salat og loff. Namnamnamnamnam....... Må jo kose oss litt når det er helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå