Gå til innhold

Hvem har gode pologensere/undertrøyer i bomull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger til 3 åringen vår som har atopisk eksem og ikke kan bruke ull. Må ha noe tynt og behagelig å ha under gensere på de kaldeste dagene nå i vinter. Noen som vet hvem som selger slik? Bor så langt unna klesbutikker at jeg ikke kan gå og kikke selv... ps, sånne med bomull inni og ull utenpå utgår også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om kanskje Polarn O-Pyret har.

jeg har ikke vært der på veldig lenge, men de har ihvertfall hatt sånt før.

Jeg må også prøve noe som ikke er ull i år, evt. det Devold-utstyret, siden min gutt har begynt å bli helt hysterisk hvis han får ull på seg.

Skrevet

Finnes det på Åsane senter tror du? Skal innom der en tur med alle tre guttene alene i morgen *grue meg* så da MÅ jeg vite hvor jeg skal, hehe... Må bli fort ferdig for å si det slik ;-)

Skrevet

Huff, stakkars deg - det kan bli en slitsom tur.

Mne njeg tror ikke de har dem der, dessverre. Men det er vel noen andre kjedebutikker der som sikkert også har sånne bomullsklær-

Skrevet

Får håpe de har en god dag i morgen alle tre da, hehe... Takk for hjelp :-)

Skrevet

Jeg kjøpte en 2pakning med pologensere til guttene mine på 4 og 5 år, på H&M på Arken for ikke så lenge siden. (rett siden av Åsane senter).

Og de var skikkelig gode og myke i bommull. En lyseblå og en mørkeblå, med et lite robotmønster på fremme.

Kjempe gode syns jeg :-) Billig var de også. Men husker ikke helt hva de kostet, bare at de var bililge ;-)

Skrevet

Har noen fine og veldig myke pologensere fra H&M. Synes ofte pologensere blir litt stive rundt halsen (får litt sånn kvelningsfornemmelse he, he..) men disse er kjempemyke og holder seg veldig bra etter vask og tørketrommel.

Skrevet

Cubus har!

De har også ulltrøyer med innerlag av bomull - kanskje han kan bruke de?

Stilongs har også ullproduker met en annet innerlag (silke?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...