Labambie Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg stikker nesa mi innom dere en tur fra 2.tri. Hender jeg kommer innom en tur,og ser åssen det går. Følger med på diverse oppdateringer osv.. Og jeg ville bare si til dere som har "bodd" her inne en stund; jeg er så stolt av dere!!!!! Jeg kjenner at jeg nesten får tårer i øynene bare ved å tenke på og ikke minst lese alt noen av dere må igjennom. Det står så sinnsyk respekt av det,så det er ikke mulig! Dere har oppturer og nedturer,og klarer allikevel å være veldig glad på andres vegner når de får positiv test. Jeg vil så gjerne at dere skal flytte inn på 1.tri alle sammen! Det er virkelig sånn,at mennesker som dere gjør verden ett bedre sted! For makan til glede og engasjement er det altfor lite av. Stor klem fra meg! Ha en god helg.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 ååå så fantastisk hyggelig å lese... takker for gode ord nå som helgen nærmer seg fikk jo nesten tårer i øynene og klump i halsen av å lese dette jo .. hehe snakk om overfølsom a koselig med hilsner fra andre trimestere da håper jeg kommer over til 1 tri snart så jeg også engang var si jeg er på besøkj fra et annet trimester... hehe
Labambie Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg håper også du snart hopper inn på 1.tri! Og så helt over til målstreken.. Lykke til videre iallfall!
april d. Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 For et hyggelig innlegg! Jeg ble i godt humør av å lese det. Tusen takk! :-) Etter en SA og en MA så synes jeg litt synd på meg selv innimellom, men prøver å ikke tenke på at jeg skulle ha vært inne på 2.trimester på denne tiden. Livet går videre og nye sjanser kommer snart. Takk igjen for gode ord. Jeg håper du er i fin form! God helg alle sammen!
Lille jente Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Utrolig fint innlegg, og må si meg helt enig med deg. Jentene her er utrolig flink til å piffe hverandre opp og få oss til å holde humøret oppe. Har selv kommet til vår 17pp, og syntes det er like trist hver gang tanta kommer på besøk. Men når EL er på plass igjen, og etter noen turer innom her blir jeg i godt humør igjen!!
Labambie Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Nok ett eksempel på at det bare er å ta av seg hatten for dere! 17pp,kan tenke meg det begynner slite på psyken etterhvert.. Helt utrolig at dere faktisk klarer å være glad på andres vegner.. Er like greit å være her inne tror jeg,for stemningen inne på 1.tri er jo ikke akkurat no å trakte etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå