Gå til innhold

Hvem bor i magen min???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååååå nysgjerrig på å få vite hvem det er som bor i magen min... Har vært på flere ultralyder pga risikosvangerskap, så jeg har jo fått sett h*n flere ganger, men er det gutt eller jente? Ligner h*n på meg eller pappaen... eller kanskje ingen av oss? Hvordan skal jeg ha tolmodighet til å vente i ca 17 uker til??? Synes et svangerskap varer litt vel lenge etter min smak =)

 

God helg alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jeg helt enig i. jeg kunne godt føde i morgen å bli ferdig med det, og kunne se den lille som er i magen. gleder meg masse til 26 mars da jeg har termin. jeg har ultralyd den 23 okt, så det blir spennende å se om det er ei jente eller en gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...