Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er sååååå nysgjerrig på å få vite hvem det er som bor i magen min... Har vært på flere ultralyder pga risikosvangerskap, så jeg har jo fått sett h*n flere ganger, men er det gutt eller jente? Ligner h*n på meg eller pappaen... eller kanskje ingen av oss? Hvordan skal jeg ha tolmodighet til å vente i ca 17 uker til??? Synes et svangerskap varer litt vel lenge etter min smak =) God helg alle sammen!!!
VerdensLykkeligste Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 det er jeg helt enig i. jeg kunne godt føde i morgen å bli ferdig med det, og kunne se den lille som er i magen. gleder meg masse til 26 mars da jeg har termin. jeg har ultralyd den 23 okt, så det blir spennende å se om det er ei jente eller en gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå