Gå til innhold

DREAMER vennen :)

vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

så på charten din nå og lurte på hvordan du fikk til de symptomene på norsk?? skulle gjerne hatt en rute med mens smerter osv liksom :) hehe

håper alt bare står bra til med deg :) hvordan føler du det denne mnd da :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!:)

Du går inn det man skriver inn temperaturene osv. også trykker du på Custom. Der kan du legge til egne, trykk på Add/Edit Checkboxes:)

Denne mnd er jeg veldig usikker. Vet ikke om vi traff EL, men den høye tempen i dag synes jeg virker lovende, men har så vondt i halsen, så det kan jo være grunnen;) Deilig å ikke ha for mye forhåpninger, men de kommer vel om noen dager, hehe.

Hvordan føler du det denne mnd da? Så du skrev at tempen hadde sunket. Håper det er en festedipp! Blir spennende å se hva tempen din viser i morgen:) Hååper du er gravid!!

Klem

Skrevet

tusen takk for FF info :)

ja må si tempen din fløy i været idag iallefall.. hehe... kjedelig å være syk da.. er det selv, så idag tidlig slet jeg i tillegg litt med å tempe pga jeg putter den under tunga og lukker igjen.. hehe var litt vanskelig idag pga jeg er potte tett i nesa..så måtte holde pusten, puste ut og holde pusten igjen før den pep :P

ja håper det er en festedipp, er spent på hva tempen viser imorra :) hehe... men jeg får liksom ikke til å føle noenting så lenge jeg ikke vet om jeg har hatt el eller ikke.. hehe... må liksom få det bekreftet eller avkreftet...

samtidig som jeg har mens murringer, kløing på puppene :P og magen og stikninger.. er også veldig varm i kinnene, men får bare se...

det er bare 3 dager som skiller oss så fortsetter jeg til 1 tri skal jaggu meg du følge etter altså :P

Skrevet

Hehe, ikke noe særlig å tempe når man er tett i nesa nei;) Kan jo hende at den ble lavere pga det, men håååper det er en festedipp. Ikke noe særlig å være syk, virker som vi får alt samtidig vi;) Så da skal vi jammen meg være gravide begge to denne mnd! Hadde vært såå koselig å følge hverandre!

Du har jo veldig lovende symptomer! Tror nesten at du er gravid jeg;) Krysser fingrene for at du kommer deg over på 1. tri i løpet av neste uke, så skal jeg komme rett etter!:)

Skrevet

hehe ja virker faktisk som vi får alt samtidig :) og da syntes jeg vi skal få følge hverandre videre også :) hadde vært så koselig vennen.. :)

er faktisk deg jeg føler jeg prater best med her inne og som jeg liker kjempe godt å prate med :)

da skal jeg fikse litt på FFèn min jeg.. hehe

skulle ønske jeg kunne lagt meg nå så det ikke hadde vært så lenge til jeg kunne tatt tempen igjen :) hehe...

men disse puppene klør syykt altså..også er de kjempe varme.. men vet ikke om det er pga tanta kommer da, selv om jeg aldri har opplevd dette symptomet... :P

Skrevet

men hva skal man skrive der hvor det står signs på customs???

Skrevet

I like måde vennen!:) Liker kjempegodt å prate med deg og føler jeg kan snakke med deg om alt:)

Håper så veldig at vi får følge hverandre, og at vi kan skravle om symptomer, den voksende magen, UL osv. Kanskje vi til og med kan trille sammen en vakker dag. Ååå det hadde vært koselig det!:)

Kjenner igjen at man vil legge seg med én gang igjen når det nærmer seg IKM, så man får tempet. Dagene blir lange de siste dagene før IKM. Utrolig at vi holder motet oppe hver eneste mnd!

At puppene klør høres veldig ut som et graviditetssymptom! Kanskje de er i ferd med å begynne å vokse:) Håper så veldig at du er gravid vennen!

Skrevet

hehe skjønner det nå :P

Skrevet

ja tenk, vi hadde følgt hverandre fra vi prøvde frem til babyene er kommet... det er liksom ikke alle man kan dele slike erfaringer med... :) er jo mye vi tar del i med hverandre følelsemessig da... men jeg syntes det er utrolig godt å ha bim siden og ikke minst deg til å prate med :)

dagene lange ja.. hehe det kan jeg også skrive under på :)

vi får fortsette å følge hverandre og holde motet oppe så skal du se at vi er på 1.tri i løpet av ikke mange dagene :) :)

har du noen planer for helgen da??

klem

Skrevet

Ja tenk det, ikke mange man kan dele sånne erfaringer med nei. Så håper vi blir gravide samtidig og kan dele erfaringer da og. Vi er jo i en veldig sårbar situasjon nå, så vi har jo/får jo virkelig delt sorger og gleder med hverandre. Jeg synes også det er utrolig godt og ha bim, og spesielt deg og prate med:) Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten.

Vi får fortsette å følge hverandre ja. Snart så skravler vi sammen på 1. tri;) Gleder meg så innmari til det! Kanskje vi til og med kommer i samme terminklubb:)

I helgen har jeg ikke så mye planer. Skal møte noen venner jeg ikke har sett på lenge. I kveld får jeg og sambo besøk av et vennepar, så da skal vi spise lasagne og drikke vin:) Gleder meg! Du da?

Nå må jeg komme meg på jobb, men jeg svarer deg senere i kveld:)

Klem

Skrevet

au au au... har de verste mens smertene da... kommer i sånne krampetak... frykter tanta kommer jeg altså, men det får bare tiden vise :S

det hørtes koselig ut med lasagne og vin.. hehe...vi skal nok ingenting vi, sambo jobber til 21 ikveld og imorra til kl 20 så blir ingen helg på oss... iallefall ikke sånn ordentlig.. hehe.. men er vel bare sånn det er når sambo akkurat har blitt sjef :P *skryte skryte* hehe

ha en fin dag på jobb så snakkes vi :) du får holde meg oppdatert om evt forandringer da vennen.. hehe så skal jeg gjøre det samme :)

klem

Skrevet

Uff, ikke noe godt med sånne menssmerter. Håper det betyr spire og ikke tante da. Siden det kommer i krampetak høres det jo nesten ut som at det er en liten spire som fester seg i magen din:)

Jeg jobber også til 21 i kveld, men jobber ikke i morgen da. Kjedelig at samboern din må jobbe så mye, men kjempegøy at han har blir sjef da!! Gratulerer:) Du har all grunn til å skryte, hihi;)

Vi må holde hverandre oppdatert. Krysser fingrene for at vi begge er gravide! Ha en fin kveld:)

Klem

Skrevet

hehe ja litt artig at han er sjef i en alder av 21 :) hehe...

nå har jeg lagt vesla og er alene..litt digg egentlig.. :) ser på cæsar og slapper av :) hehe

kos deg videre ikveld vennen :)

hva jobber du med forresten?

Skrevet

Oj, det må jeg si var imponerende!!

Så koselig at du har lagt vesla og ser på cæsar. Eller nå begynner idol da;) Ser på tv2 jeg og. Jobber som personlig assistent for en multifunskjonshemmet jente. Jeg har lagt henne nå, så da kan jeg sitte på bim og se på tv;)

Men det er egentlig bare en jobb ved siden av studiene da. Studerer spesialpedagogikk. Jobber/studerer du?

Kos deg videre i kveld du og vennen:)

Skrevet

jepp nå er det idol.. hihi :)

jeg jobber med barn med autisme i en avlastningsbolig samtidig som jeg studere :) begynte på nytt igjen med GK helse og sosial jeg da... hehe, men det er kjempe inspirerende så det er det som holder meg oppe :)

hehe var jo ikke noe bombe at vi jobbet med det samme heller da :P

Skrevet

haha, er det mulig!;) Må nesten le litt jeg nå. Var ikke noen bombe nei:P

Hørtes kjempespennende ut å jobbe i en bolig for autister. Jeg synes det er så givende og spennende å jobbe med mennesker med psykisk utviklingshemming! Man blir veldig holdt oppe i en sånn jobb ja:)

Blir spennende å se hvem som går videre i idol da;)

Skrevet

jeg håper iallefall at kim rune kommer videre.. han er jo såå god :) hehe skikkelig bamsevenn :)

ja jeg elsker eslv å jobbe med mennesker, hvertfall barn... de er såååå nydelige.. hehe... alle har hver sine herlige egenskap og sin måte å uttrykke seg på.. det er ,like koselig å komme på jobb hver gang... :)

hun som synger nå tror jeg ikke helt klarer det.. men hun var flink da :)

hehe er spent på hva det neste vi gjør som er likt jeg :P:P:P

Skrevet

Jeg håper og at Kim Rune kommer videre!:) Hun som var forkjøla tror jeg ikke kommer videre nei, selv om hun var flink:)

Ja helt enig med deg, er så herlig å jobbe med barn, de er helt nydelige. De har hver sine personligheter, og er ofte sååå takknemlige uansett hvor tøft de har det. Tror vi har mye å lære av dem:)

Hehe, jeg er og spent på hva det neste vi gjør som er likt;) Håper det er at vi tester positivt!

Skrevet

du skal se at det neste vi gjør likt er å få positiv test :) hehe... skulle ikke forundre meg.. og skjer det så knekker jeg sammen i latter... og det er nesten litt skummelt :P

hehe vi er ikke tvillinger?? :) hehe nei da ... *smiler*

Skrevet

hehe, det gjør jeg og!;) Nesten litt skummelt! Vi ble jo kjent fordi vi opplevde akkurat det samme, og etter det har jo alt skjedd likt;) Så hvis du tester positivt, så kan jeg nesten regne med at jeg og gjør det, hehe.

Skulle nesten tro at vi var tvillinger, hehe:) *smiler*

Hun som synger nå synes jeg er flink!

Skrevet

åå nå kommer kim- kosebamse :) hehe.. han minner meg om kurt :)

ja hun anne er kjempe flink :)

er så glad vi ikke bor så langt fra hverandre jeg da, for vil virkelig holde kontakten med deg :)

iallefall nå som vi begge tester positivt om bare noen dager mener jeg :) hehe

Skrevet

god morgen vennen :) jeg må innrømme noe du sikkert allerede har lest, men testet idag og jeg er gravid :)

så da vet du hva som skjer deg om noen dager?? hehe

men forlater ikke denne siden for det altså... hvertfall ikke så lenge du ikke joiner meg over.. hehe :)

Skrevet

Hei vennen! Har svart deg på et annet innlegg men må bare juble er og, JIPPIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!! Gratulerer SÅÅÅ mye!!!!!!!! Nå ble jeg sinnsykt glad!:D Kommer til å smile i hele dag på dine vegne jeg:)

Hihi, da må jo jeg nesten teste positivt om noen dager da:P Hvis det skjer så er det rett og slett for godt til å være sant altså!

Kjempekoselig at du ikke forlater denne siden hvis jeg ikke joiner deg over:) Såå glad for at vi kan fortsette å snakke selv om du er GRAVID=D Hvis jeg fortsetter å henge her en stund til kan jeg glede meg over dine symptomer, voksende mage osv;)

Skrevet

alt jeg eier og har av babystøv sender jeg videre til deg **************masse babystøv******************************'

du er så skjønn da vennen som smiler pga meg :) håper du kommer etter meg om noen dager altså... trenger deg liksom :) hehe

Skrevet

Tuuuusen takk for alt babystøvet!! Ruller meg rundt i det og suger til meg alt jeg kan!!:)

Så koselig at du vil ha meg over vennen=D Håper jeg er så heldig! Ikke bare fordi jeg vil bli gravid, men fordi jeg har lyst til å fortsette og dele like erfaringer med deg!:) Er så glad for at vi ble kjent med hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...