Gjest Ut på tur Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hvor lenge kan man amme utendørs? Dere som liker å ta en tur ut i naturen, hvordan gjør dere det med mating av babyen ?
En liten mamma Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 En kan amme utendørs hele året, så lenge du ikke føler at du fryser av deg puppene... Jeg ammet min nyfødte ute i februar, da var det -6 grader og det gikk veldig fint når jeg bare fant puppen inni alle klærne!
Gjest Ut på tur Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Det høres bra ut Får heller passe på å ha jakker ikke gensere på meg så det er lett å komme til
En liten mamma Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, det er lurt! Eller en kombinasjon. Jeg har ofte ulltrøye innerst og kanskje en fleecejakke utenpå og så ytterjakken ytterst. Da slipper en å åpne alt på ett sted, om du skjønner...
Gjest Ut på tur Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 jepp Var redd vi ikke kunne ta turen andre steder enn der det var hytter vi kunne gå inn på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå