Gå til innhold

Jeg gleder meg til helgen, jeg nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så glad av å lese om turene dere skal på, kos ved kjøkkenbordet, litt rydding rundtforbi og alt som er fint!!

Vi skal ha dugnad utenfor i morra med naboer og småttiser, det blir fint! Utpå lørdagsettermiddagen skal vi på besøk til venner som vi var sammen med i sommer. Karosnuppa gleder seg veldig, venninnen hennes er akkurat fylt 3 og er den store heltinnen :)

GOD HELG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en flott helg du også og kos dere med aktiviteter alle tre:-)

Skrevet

God helg til deg også:)

Her skal også sambo på dugnad i morgen. Ellers skal vi prøve og komme oss ut på tur på søndag, med termos og sjokolade og sånt:))

Skrevet

Det er deilig med helg! Problemet for den gravide mammaen er at helgene gjerne fylles med for mye aktivitet og for lite hvile. Får prøve å gjøre noe med det denne helgen ;-)

På søndag er det et år siden vi gifet oss. Får se om vi får plass til en liten markering av det... Har ikke lyst til å kjøpe dyr gave, men et eller annet. Noen idéer?

God helg til dere alle fra meg også.

Skrevet

En deilig middag som dere kan spise søndags kveld, når barna har lagt seg, levende lys og fin musikk. Prøve å gjenskape litt romantikk i alt stresset:-) Og bare være dere to:-)

Gratulerer med dagen til søndag, tenk at det er et år siden!!!

Skrevet

;-)))) God helg til deg også!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

God helg!! Dugnadsarbeid er i grunnen ganske koselig :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...