>>>>>>m<<<<<< Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Er det noen som har noen gode alkoholfrie viner og anbefale? Helst rødvin? Er bedt på ost og vin-kveld med noen venninner :-)
Tooblind Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg synes denne er en veldig god alkoholfri rødvin: Ariél Cabernet Sauvignon ellers kan du jo se på denne siden: http://www.aperitif.no/?id=99714
Smellt P. Tjukka Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Det finnes ikke gode alkoholfrie rødviner ... Forrige svangerskap hadde jeg veldig lyst på rødvin , og kjøpte og smakte flere typer alkoholfri rødvin ...fysj og æsj ! Smaker som vond saft . Kjøp deg heller en brus du liker , evt eplemost , mosell etc. mye bedre ;-)
tyr1977 Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 enig med sistnevnte her! og rødvin til ost er uansett feil, gled deg heller til du kan nyte en god rødvin igjen, og eplemost er noe du drikker når du faktisk har lyst på det ;-) Nyt jentekvelden!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 har et problem der, for jeg liker nesten ikke noe brus -og i allefall ikke eplemost! Kjiper'n! Får kjøpe meg noen aass uten da ;-)
lu266 Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg husker jeg skulle kjøpe alkoholfri vin til en gravid venninde for et par år siden, og spurte om en anbefaling på Vinmonopolet. Der møtte jeg en ærlig sjel som sa "kjøp heller en flaske brus, for de er dårlige alle sammen". Jeg ble litt overrasket, men også litt imponert over at de var så ærlige.
klumpen og gullet Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Enig at det ikke finnes god alkoholfri vin... Jobber i restaurantbransjen, og har smakt det som er. Jeg hadde satset på å kjøpe inn en riktig god te. Gå gjerne i en spesialbutikk. Det er også riktig at til de fleste oster vil rødvin være et dårlig valg, da tanninene (garvestoffene i vinen) kræsjer med melkefettet og gir en ubehagelig munnfølelse.
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Uenig! Jeg har kjøpt 2 ulike hvitviner og synes begge var gode. Men navn på viner har jeg aldri husket!
mto2 Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Eg har og vore borti ein kvitvin som var god. Hugsar ikkje namnet. Men ingen gode raudvinar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå