Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Og venter mest sannsynlig vår 4.jente
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Stakkars jente som må leve opp med en mor som ikke ville ha henne for at hun IKKE er en gutt.
KariMari Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Uff, så jævlig da! Tenker det var grusomt å få vite:-( Må være vanskelig å forholde seg til, ja.... Hah! Tulleinnlegg!
Diva Muffin Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Kondolerer. Det må være helt forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Kan skjønne at det er litt "nedtur" på en måte å få den beskjeden....og ha dårlig samvittighet for at tanken dukker opp. Som "Å....hadde ønsket meg en gutt" Du er hverken ond, slem eller blir en dårlig mor som bryr deg mindre om babyen av den grunn da....... Vi er bare mennesker....sånne tanker streifer en jo....nesten automatisk. Uansett.....gleden over å få et lite nurk i armene er like stor den, uansett kjønn. Har begge deler selv, og har hatt forskjellige ønsker...og ikke alltid "ønsket" mitt har klaffet. Av og til når jeg vandrer rundt i butikken med juniorgutten min, kikker jeg på de søte jenteklærne. Småsmiler litt og tenker på ei lita jente ja. Og bare for å ha sagt det, jeg ville aldri ha bytta bort GULLgutten min:-))
dione Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 herregud..er vel ikke noe galt i å innrømme at det hadde vært stas med en gutt når hun har tre jenter..det er jo ikke dermed sagt at hun blir mindre glad i jenta eller ville byttet henne med en gutt..jeg skjønner henne godt jeg
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Ææææ- Du får bare le henne som en gutt og kalle henne et guttenavn. Kanskje det går seg til;)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Blir en del hormoner i huset deres om noen år.............. "Velskapt" er et ord du må pugge som det aller viktigste.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Tror vel også at dette er et tulleinnlegg, måten det er skrevet på (æsj bl.a.) tyder vel på det. Dersom det er et reelt innlegg synes ordet "levendefødt" skal pugges også jeg. Føler dette som en hån mot oss som har mistet våre barn i forbindelse med fødselen. Lov å ønske seg ja men å skrive som HI synes jeg er leit overfor den lille jenta som kommer.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Det går seg til. Jeg har ikke opplevd å vært skuffet, men jeg "mannet " meg opp til å få høre at jeg ventet 4. gutten slik at jeg ikke skulle bli skuffet. Men jeg ble hoppende glad da jeg fikk vite det var ei jente. Ikke galt i å ønske seg begge kjønn. Bedre å føle litt på skuffelsen nå, så er det bare bare glede når jenta blir født:)
RundLurt? Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Da får du travelt når du blir mormor *heldig du da*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå