Gå til innhold

Alle dere som skriver under på innlegget om flere episoder av Jormødrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere selv tenke dere å være den som skulle ligge der og føde på riksdekkenden tv?

Selv så hadde jeg ikke giddet det, hadde nok med BF, fire studenter som aldri tidligere hadde sett en live fødsel og var svært så ivrige + jordmor under min fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært morsomt, synes jeg... Foreviget på ordentlig lissom:)

HAdde BF , JM, to JM studenter (hun ene hadde "ansvaret" for meg), to turnusleger som gråt.. og to barneleger pga risikofødsel.. så det var trangt om saligheta ja.. m en jeg merka lite til det. Husker bare at hun ene turnuslegen absolutt skulle snakke med meg mellom pressriene, når jeg skulle sove... Sovna mellom hver ri-..

Skrevet

Det tror jeg faktisk at jeg kunne gjort:-)

Skrevet

Når jeg lå i fødsel kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva som skjedde rundt meg,og det var ganske mye mennesker der inne til tider:)Jordmor,to leger,barnelege,x-antall labstudenter,barnepleiere og barnefar.Og det var før jeg ble sendt til ks.

Det eneste jeg kanskje ville var å se det i ettertid og bedt de redigere bort evt bilder av meg selv i etterkant...Jeg så ikke ut,håret til alle kanter,slange opp i nesen og hoven og fæl i ansiktet.Jeg gremmes ennå når jeg ser bilder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...