jente08&jente2010<3 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 når burde jeg bestille varer av deg hvis jeg skal ha de før jul? regner med at du har litt å styre med da! og endel bestillinger! så vil bare sjekke ut det:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Nå har vi akkurat fått ny julekatalog. Med mye fint, spesiellt til barn. Er sånn bak med mor og kakesett. Syns de var helt nydelige. Det kakesettet har en mini rund kaketine, ser akkurat ut sånn som den vi har i katalogen, bare annen farge på bunnen, og kan åpnes og brukes.. Plass til en muffins omtrent.. Kjempe søt. Og 4 fat og glass i mini format og en mini kakespade. Dt bak med mor settet har en mini vidunderskål, mini kjevle, mini røresleiv, en liten kakeutstikker, mini litermål og det søte mini bakeunderlaget. De er bare nydelig søte... Så noen av mine små slektninger får nok sånn under treet i år ja.. Ellers så er det jo fine og praktiske ting til de voksne der også. Fra den katalogen bruker ting å gå kjapt unna. Så kan sende deg en konvolutt med kataloger og sånn i helgen jeg. For skal du ha noe derifra bør du nok bestille så fort du kan. Men fra den vanlige katalogen, så ca en måned før jul bør du nok bestille om du skal være helt sikker på å få alt.. Kansje 1 og 1/2 også.. For de har forferdelig mye å gjøre på lageret i de tidene også.. Også er det jo litt dumt om det blir restordre på noe..
jente08&jente2010<3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 ojoj:) ja, send meg det så fort som mulig:) det kan være julegavetips her også hehe...! men gjør det da:) så kontakter jeg deg da jeg har fått katalogen! så skal jeg levere inn en bestilling da...så jeg får gjort det litt i god tid:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jepp. Sender de i morgen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå