Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig ? Jeg må ha en kjempe baby inni magen tror jeg.

Det gjør altså så vondt når han snur seg seg, for ikke å snakke om å reise seg opp fra liggende stilling ! Utrolig vondt, streker og svir og strammer både i mage og rygg.

Tårene har trilla mer enn en gang her i dag.

Kan da ikke være vanlig å ha så mye vondt !

Husker ikke igjen dette fra forrige gang hvertfall.

Noen som kjenner seg igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du igjen da ?

Det er jo trangt inni der, men jeg har aldri opplevd at det gjør så vondt som du beskriver.

Skrevet

hei;) har du snakket med legen din om dette, kanskje svangerskapsforgiftning?

Skrevet

Var på kontroll i går, og både bl.trykk og urin var fin.

Skulle egentlig vært hos jordmora, men hun hadde tatt ferie !!! Så jeg kom med nød og neppe inn til legen for en kjapp sjekk, så jeg fikk ikke tatt opp dette.

Er høygravid i morgen, og skal ha k.snitt ti dager før tiden, så er heldigvis ikke lenge igjen.

Kan han ligge i klem på noe vis tro ?

Får se det an til i morgen, får jeg flere sånne episoder så får jeg vel kanskje kontakte føden og høre med de...!!! ?

Skrevet

skjønner hva du mener, har skikkelig vondt selv til tider, spes om natta. værst når jeg må opp og tisse,har ofte kynnere, får skikkelig vondt!

får vel trøste oss med at det ikke er så lenge igjen...

Skrevet

Ja, det skal virkelig bli godt å bli ferdig.

Er vel en mening med alle vondtene våre :-)

HI

Skrevet

Ikke moro...

Jeg har sykt mye mer vondt i magen denne gangen enn sist jeg var gravid. Snakket med jordmor om det denne uka. Enkelte ganger presser han på punkter i magen så jeg bare har lyst å hyle...

Jordmor sa at det har noe med hvor de trykker. Min trykker nok en god del på innvoller.... Og det kan være vondt og ømt. Sist var morkaka bak og snupp pressa mot huden forover. Denne gangen er morkaka forover og alle bevegelser fra lillegutt går i innvoller osv....

Så det er nok helt normalt dersom prøvene dine i går var fine!!

Godt du ikke har så lenge igjen da=)

Lykke til!

Skrevet

Har det akkurat som deg jeg,har mye med bekkenet ditt å gjøre og at babyen trykker på nerver.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...