Gå til innhold

hva? ingen middagstråd? vell her kommer den

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger noen gode ideer i dag og eg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir grandis her ;-). Jeg er ur-kvalm og vi har barnepike til kid'n, så da gjør jeg det enklest mulig, hehe

Skrevet

Løvstek, pommes frites , baernaise og salat i ettermiddag ;-)

Skrevet

Spaghetti, kjøttdeig og dolmio pastasaus i dag tror jeg. :)

Skrevet

Skal møte svingers i dag for første gang å skal på middag der...skulle visst få servert ribbe,,

Skrevet

jeg skal ha kjøttdeig og spaghetti...

hmmm..

noen flere tips...

kylling

hamburger

fisk

biff

kjøttkaker

fiskekaker e.l

hjemmelaget pizza

kommer ikke på mer...

Skrevet

I kveld skal jeg lage en rett jeg så på tv for et par dager siden. En slags pastagryte.

Steke løk, kjøttdeig, paprika og ha i hakkede tomater med salt, pepper og basilikum. Koke opp pasta(den du liker best), og bland pastaen inn med sausen. Legg halve gryten i en ildfast form, ta på litt mozarellaost, legg resten av gryta på toppen og avslutt med mozarellaost igjen. Strø litt oregano på toppen.

Serveres med hvitløksbaguetter og en god salat. Gleder meg!

Skrevet

Her blir det kjøttboller med potetmos og god salat til, er ikke så stor på sauser, så det hopper jeg over. Senere på kvelden skal vi til svigers, der vi får servert kjempe god dessert (håper jeg) - vet enda ikke hva det er, stor overraskelse sier svigermor...

god helg!!

Skrevet

seibiff, stekt løk, poteter og grønnsaksblanding!

Ble burger i går, så må veie opp med litt sundt i dag :o)

Skrevet

Kyllingfilet med fløtegratinerte poteter (m/masse hviltløk!), tomat, mais og stekt fersk sopp

Skrevet

blir en enkel toro tomat pølsegryte med loff til nå, så skal vi heller kose oss med noe annet godt til kvelds når idol går=)

Skrevet

det ble pølsegrateng med pasta og potet oppi her og ost over

Skrevet

Jeg lagde tunfiskburgere i går som vi skal ha i dag også. Lagde så mange. Kjempegode. Fant oppskriften på kokeboka her inne.

Skrevet

I dag blir det ribbe, surkål og poteter! Vi skal øve oss på og lage julemiddagen i dag siden vi har invitert begge familiene hjem til oss på julefeiring i år!

Skrevet

Tikka Masala med ris og pitabrød(vanskelig å finne gode Nanbrød.

Skrevet

Her ble det pølse og lompe....

Skrevet

Taco..namnamnam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...