mie76 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Sneipen har vært hos dagmamma i litt over ett år, nå skal han slutte og begynne i barnehage. Hva kjøper vi i gave? Og for hvor mye? Er det greit med en stor orkide med fin potte?
Frk. Vable Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kjøpte to orkideer med potte, det kom på over 500, som jeg egentlig syns var for mye....
mie76 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Oj, ja det var litt mer enn jeg hadde tenkt... Tenkte litt mer i 200-250 kronersklassen. Er jeg kjip, da?
Hera Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Klart det er bra nok:0) Jeg har jobbet som dagmamma i flere år, og har fått masse forskjellig. Kjøp det som du føler er en gave dagmamma'en vil sette pris på. Jeg har fått: gullring, armbånd + øredobber, kjede m/ nydelig anheng, blomster oppsatser, konfekt, porselensklokke, masse nydelig innrammede bilder av dagbarna. Og jeg har blitt like glad for alle gavene jeg har fått:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå