Gå til innhold

Gutten min slutta å puste litt her om dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke orka å skrive det før, fikk så innmari sjokk.. Jeg hadde en utrolig dårlig dag i utgangspunktet.. Gråt så og si hele dagen, var kjempesliten.. Jeg gråter aldri (seriøst) jeg gråt litt da sønnen min ble født, men da var jeg jo glad, ellers har jeg grått av sinne for ca 1 år siden, utenom det husker jeg ikke..

Men det som skjedde var at moren min sa at jeg kunne komme med gutten min til henne og så dra hjem å sove og slappe av og hente han neste morgen. Jeg begynte å pakke til han, og han farta rundt meg. Så gikk jeg inn på badet for å hente noen klær og da jeg var på veiut igjen hørte jeg han hosta, så kom han i døråpninga og hosta litt til, før han bare slutta å puste... Jeg slo til han i ryggen, så kasta han opp og etter nesten 30 sek kom en plastbit (sånn plastposeaktig). Han pusta helt fint igjen og var blid og fornøyd..

Men jeg som endelig hadde slutta å grine starta på igjen og fant ut at jeg orket ikke dra til moren min med Marken likevel..

men hu overtalte meg. Og godt var det, jeg tok en tur ned i byen med ei venninneog vi snakket og lo masse, dro hjem og sov godt den natta..

Men har så dårlig samvittighet for gutten min, at jeg ikke passet bedre på, at jeg hadde klart å legge noe plast innenfor hans rekkevidde..

uff....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...