♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hey jenter! Lenge siden! Noen som husker meg? ) Uansett; skal på fest i morgen og har lyst til å ha med noe morsomt å drikke! hehe Altså, kjipt å bare ha med litt vin..Tenkte at jeg kunne lage noen morsomme drinker, eller ha med noe annet litt originalt.. Men hva? Tips mottas med STOR takk! Og til vertinnen; blomster eller vin?
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2007 Kom igjen a jenter! Dere har jo svar på alt!! )
*ale* Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Kommer jo litt av på festen da:) Men melonparty er alltid bra:)
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hva mener du med melonparty? Det er en foreldrefest for fotballforeldre. Skal altså ikke ha festen selv,- men ha med meg drikke.. Hva pleier dere å ta med å drikke da? En spes. drink dere liker å lage f.eks?
*ale* Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Ah. Nei melongreia er mer for jentefester ol. Vet jo ikke hva du liker...
♥Rime♥ Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Denne melon greia hørtes spennende ut, hehe.. Oppskrift? Hva med mohitos, det slår alltid ann Da kjøper du sitronmelisse blader i butikken (sånn plante) Bruk en morter (gaffel i nøden) og knø det med sukker. Bland oppi sprit og fyll på is og 7up
*ale* Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Melongreia består i at vi kjøper et par hele vannmeloner (beregner 1 pr 4- 6 pers). Kutter av toppen, huler ut mesteparten av kjøttet. Fyller med vodka, hvitvin, sprite, lemon soda.. lar det stå kaldt i et par timer slik at smaken får trekke ut i drikken, så topper vi det med brus ig is. Lager hull rundt kanten til sugerør, og drikker.. Nammers!!
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2007 Takk for tips! Sparer det melontrikset til jentefest ja;o) Hørtes fresht ut! Tror jeg skal gå for Mohitos jeg;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Husk at spriten i Mojitos er ROM..ikke vodka! Merkelig at man bare sier: så fyller man oppi med sprit..haha..hva er sprit egentlig? Rødsprit? vel vel..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 ja og er vel mynte i mojitos også?! ikke sitronmelisse? Eller det i tillegg? Har alltid fått med mynte jeg da (ute på bar osv).
♥Rime♥ Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Sprit= velg det du foretrekker.. jeg synes det smaker ekkelt med rom i så jeg bruker vodka. Og sitron melisse selger de i alle butikker. Er ikke så lett å få tak i mynte. Er jo bare å søke på nettet etter oppskrift. Men jeg skrev den slik jeg lager den som et tips
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Greia er vel at det strengt tatt ikke er mojitos lenger når man bytter ut såpass mye av ingrediensene:) He he. Men sikkert god drink altså! Jeg forslår forøvrig white russian som drink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå