babyblå Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Har gått rundt og følt meg gravid i to måneder nå, men fikk menstruasjon i september, litt senere enn vanlig men dog... Og bare negative tester. buhu... Nå skulle det snart være tid for mens igjen, men siden jeg har hatt veldig ømme bryster i det siste måtte jeg bare teste. Og der kom en verdens svakeste teststrek fram... Vet ikke om jeg stoler helt på den, men vil så gjerne at den skal være sann!! Har prøvd lenge og mista to ganger så orker ikke flere skuffelser nå. Flere med svake streker der ute??
bittelill Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Hei på deg Nå er jeg spent på både deg og meg. Huff jeg er et fjollehode, jeg har IKM tidligst mandag som kommer, og hadde EN CB-test som jeg skulle spare til mandag ettersom jeg skal bo hos andre denne helgen og ikke ville ta sjansen på å ta test da. Så kommer jeg hjem tidlig fra jobb og pakker siste rest, og kjenner at testen begynner å brenne på badet, så jeg MÅ bare ta den enda jeg har drukket masse vann og greier. Følte meg bare teit, og fikk opp en svaaaaaaaak strek, det er så jeg lurer på om det er bare jeg som ser den, muligens en skyggestrek da? Huff så nå er jeg helt i hundre. Jeg mistet i SA forrige pp og er VELDIG klar for baby i magen nå. Kanskje vi kan ta følge over i 1. trimester??????
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 hei:) mensen min er 5 dager forsinka, har testa negativ helt fram til idag, da kom det en svaaaak strek. vet ikke om jeg stpler på den jeg heller.. kansje vi alle 3 slår følge over til 1 trimester? *håpe*
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Har ikm tidligst i morgen, men testet i går med cb og jeg tror testen var negativ, men hvis jeg stirrer hardt nok ser jeg antydning til en ufattelig svak strek som jeg mener må være en skyggestrek... eller?? Tester igjen i morgen og krysser fingrene for en tyyyydelig strek!! Skal gi beskjed!
babyblå Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 ja, jeg blir gjerne med over i 1. trimester!! Har hatt litt variabel mens de siste månedene, så er litt usikker på IKM, tror det skulle være i dag eller i helga. Skal prøve å vente ihvertfall til søndag med å teste igjen... Skal sies at jeg brukte en billig stavtest fra nettet, men regner med det skal være bra nok. Kryssrer fingrene for oss alle!!
babyblå Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er også redd for at det "bare" er en skyggestrek. At det skal være så vanskelig? Vil såååå gjerne ha positiv!!!!!
Odetta Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har hatt 2 tester med svak strek nå og hadde IKM 10.10...Lurelure:)
-lucy- Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 jeg anbefaler dere å kjøpe cb-digital - da slipper dere å forholde dere til svake streker!! jeg fikk svaaaak strek for to uker siden, ble veldig nervøs, to en cb-digital to dager etter som tydelig sa GRAVID. Lykke til!!!!!!!!
monilu- Har født Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Har også tidligere opplevd å få en veeeldig svak strek som jeg ikke visste om var en skygge eller en strek. Kjøpte en cb digital samme dag, og den sa gravid ;-)
Maja-Kaja Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 jenter.. hvis de testene deres får en teststrek så virker den. og hvis dere er gravid, så reagerer testen på hcg og viser kun en "gravidstrek" om det er hcg der. hvis dere ser en svaaaaaaaaaaak strek, så har testen reagert.. gratulerer med graviditet:)
babyblå Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. oktober 2007 Hi hi- sånne svar som jeg vil ha!! Mannen min sier at jeg kan jo bare teste igjen i morra- for jeg trenger jo ikke resten av testene før om et år likevel!... Håper han har rett!!
Taran:) Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 jepp, sett masse svake streker vi også,lurer til slutt på om det er ønsketekning vi bedriver..hehe men i går kveld kom det svakt strek på to teste "first signal" sine tester Men nå når jeg sto opp tok jeg cb sin og der var det et klar plusstegn!! nå er jeg glad krysser fingra for deg,og håper det går så det suser :-) tør ikke slippe jubelen helt i taket enda vi heller, har hadd noen aborter. en av seg selv uten kompl. den andre med utskraping...står nå på venteliste for ivf. Men ser ut som vi kan slippe det nå..kanskje Noen som vet om jeg bør ta kontakt med sykehuset å si i fra om at jeg er gravid,får man kaskje litt tetter oppfølging da? Er så redd for å miste igjen.Får man tettere oppfølging etter at man har vært inne til samtale ang søknad for å få ivf..? Noen som vet dette,da blir jeg glad da - KRYSSER FINFRE OG TÆR FOR DEG..Og en aldri så liten gratulasjon til deg...tror dette går veien for deg:-)
babyblå Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. oktober 2007 Måtte teste på nytt i dag, og der kom den igjen- den etterlengta streken. kanskje bittelitt sterkere i dag. Begynner å tro at det er noe. Men satser på en klarere strek på mandag (eller i morra om jeg ikke klarer å holde meg...) Takk for støtte, trenger det! Ps: puppene verker sinnsykt i dag...
Fru83 Skrevet 13. oktober 2007 #14 Skrevet 13. oktober 2007 Hei! mitt første ilegg her på denne siden. Er ikke like rutinert som dere gjengangere her inne skjønner jeg, det jeg lurer på er hvor en får kjøpt sånne cb-digitale tester? Hvor mye koster de? De testene en får kjøpt på apoteket er så dyre!
bittelill Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 ÆRGH er så DUMT at det er søndag og at det er umulig å få tak i tester nå altså! Jeg har ikke fått testet siden sist, men jeg MÅ bare være gravid, det føles sånn ut. I morgen skal jeg kjøpe test og teste og da må den bare være positiv. Og spiren MÅ klore seg fast helt til i juni, ååååh så jeg håper!!!
Hannahs-mor06 Skrevet 14. oktober 2007 #16 Skrevet 14. oktober 2007 gratulerer;) må henge meg på her jeg og - på 2 uker tok jeg 6 CB`r - alle med svaaaake streker, men de er blå og hele..og ikke ble de sterkere..jeg holdt på å bli gal..men har innsett at jeg er gravid..men det er frustrerende med disse svaaaake strekene, men 6 etter hverandre - da er det jo noe der;) Da jeg ble gravid med lille Hannah (10 mnd...) slo ikke testen ut før jeg var 7 uker på vei, så kroppen min produserer nok lite hcg,,det er visst veldig individuelt det der.. Skal bestille legetime imorgen, spent på hvor langt jeg er på vei!!!!!!! Lykke til;)
Maja-Kaja Skrevet 14. oktober 2007 #17 Skrevet 14. oktober 2007 gratulerer så utrolig masse jenter! så heldige dere er som er gravide. det er jo det beste som kan skje en. det å få barn!! unner dere virkelig dette. og igjen. GRATULERER:D :D
babyblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 15. oktober 2007 Ny test i morrest, og nå er streken sterkere- ingen tvil. Måtte ta to for sikkerhets skyld, og begge var like fine. Så da er det bare å vente til man er på tryggere grunn... Gleder meg til jul!!! Hvordan går det med dere andre?
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 15. oktober 2007 #19 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer!!! Så heldig du er!! Min svake strek var nok bare en skyggestrek, fikk tr dagen etterpå Krysser fingrene for at spiren din klamrer seg fast!! Klem
babyblå Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for det!! Vi møtes nok på 1. trimester om ikke så lenge... ;-)
bittelill Skrevet 15. oktober 2007 #21 Skrevet 15. oktober 2007 Min var nok også en skyggestrek, for nå fikk jeg ikke gravid på cb digital *sukk* Jeg som var så sikker. Men grættis til deg babyblå og kos deg med spiren din
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #22 Skrevet 16. oktober 2007 Hei jenter! Jeg ble røst at det som skjer med dere! Super spennendes!!! Håper virkelig at det går bra for alle dere og for meg også. Har en datter på 18 mnd og skal begynne å prøve nå. Følger meg veldig gravid men gidder ikke å teste :-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå