Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om dere mammaer kjøper økologiske klær?

Det er jo mye fokus på miljø og fair trade i avisene, og her jeg bor (oslo/akershus) er det ganske bra utvalg. Båder når det kommer til mat og klær.

Jeg har kjøpt noe klær på nett,www.lillelavendel.no, som selger økologiske klær og ble veldig positivt overrasket over hvor god kvaliteten var. De genserne med sjiraffen på synes jeg er såååå utrolig søte:) Og de kjolene med strektegningene på er jo bare herlige!

Vi har ikke mye allergi i familien men synes alikevel det er viktig å tenke økologisk, selv om det er litt dyrere. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

For meg er dette veldig viktig. Jeg handler nesten utelukkende økologiske klær og aller mest ull. Synes ikke det blir så veldig dyrt i og med at vi ikke trenger så veldig mye klær. Jeg vasker veldig sjeldent klær siden klær i ubehandlet ull trenger sjeldent å vaskes, og med tøybleier har vi aldri lekasjer.

Hvis jeg sammenligner meg med min vennekrets som har barn er jeg heller unntaket enn regelen. H&M o.l. er fremdles de mest brukte kjedene for de jeg kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...