Gå til innhold

Hva gjør dere med alle dåpsgavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på tinn-ting osv.. Er vel meningen at de skal være til pynt osv, men har dere plass til alt? Har dere det på barnerommet? På stua?

Er jo synd om det blir kjøpt mange ting som bare blir pakka vekk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk ikke min så mye slikt. Han fikk en sparebørse, en hårlokkboks, dåpsattestholder, og en skrangle. Resten var bøker, litt klær, bunadsølv og penger.

Vi sa fra på forhånd hva vi egentlig ønska oss til nær familie, for å unngå for mye slike ting, som jeg føler er vanvittig unødvendig.

Skrevet

Er akkurat det jeg synes også! Men har likevel fått endel, og det er faktisk veldig fine ting også, men det er jo grenser for hvor mye man får plass til på rommet hans! Fikk hele 3 mitt første album- albumer, og sambo mente at vi ikke kunne bytte noen av dem...

Skrevet

Vi bytta ting vi fikk 2 av. Ellers så må jeg innrømme at ting blir pakket bort,lagt i esker på loftet til barna blir så store at de flytter ut. hehe..

Skrevet

Her fikk vi 2 sparebørser (en brannbil og en motorsykkel), en dåpsatest holder og en ramme med inngravering med bilde. Jeg har alle tingene fremme i reolen, men når småen får eget rom, får han det på rommet sitt:)

Skrevet

Jeg håper ikke vi får noen sånne tinn ting. Liker dem ikke i det hele tatt. bortkasta penger . vet desverre fra vi giftet oss at mange ikke hører på det man sier om ønsker. vi sa spesifikt et par ting vi ikke ønsket oss fordi vi hadde nok og ikke plass til fler... og det stod mange på gavebordet... og det var fra de som hadde spurt hva vi ville ha ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...