*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Vicky, er du her i dag?? Er så spent på hva testene dine viste... Noen andre som har hørt fra vicky i dag??
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 hei var ikke kommet noen svar på blodprøvene idag gitt skal ringe igjen på mandag eller tirsdag... men idag falt tempen masse og jeg har mens murringer, så regner med tanta kommer iløpet av morgendagen eller idag er på dag 25 nå, og tanta kommer altfor mange dager før.. skjønner ingenting jeg.. var hos akupunktør idag også, men får vel satse på hun kan hjelpe meg neste syklus... går da snart inn i min 14pp
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Så kjedelig at du ikke fikk noe svar på blodprøvene =( Hvor lang syklus pleier du å ha? Har hørt at noen har festedipp ca 5-7 dager før ikm. Da kan tempen synke med 0,5 for så å sprette opp igjen dagen etter. Får krysse fingrene =)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 leste på FF nå at skal man se etter tegn på graviditet skal man sjekke rundt dag 7-10, da kan det komme en temp dipp for så at tempen stiger etter dette... jeg er på dag 10 idag og den falt jo med 0.4 grader ca... så da får jeg jo bare se hva tempen viser imorra da om ikke tanta har vist seg før, noe hu IKKE får lov til... hu er ikke velkommen her...!!! etter jeg mistet i ma i april 06 har ikke syklusen vært stabil en eneste mnd.. ligger på mellom 24-31 dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå