Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har nå testet med CB el test i 13 dager uten å få positivt resultat. Enten har jeg ikke el eller så har jeg misset den. Det jeg lurer på er om det alltid viser 2 streker på testpinnen? Blir den ene sterkere når du har eller venter el? Strekene har vært sterkere enn de var igår kveld når jeg testet meg. Jeg håper jo at jeg har misset el på testen..men likevel hatt den. Har hørt at men kan bruke el test som gravidtest, derfor syns jeg det er litt rart siden det alltid er 2 streker på testpinnen..hmm
turkis Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hiver meg på det spørmålet der. Jeg har drevet med el testing i 14 dager (dog et annet merke - Quick Respons) og har heller ikke fått positivt resultat. Vi har forsøkt å bli gravide en stund, uten resultat. Derfor ville vi prøve med el tester, for å bli enda mere treffsikre... Hva er neste steg på veien dersom jeg rett og slett mangler el?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Neste steg på veien ja..det blir vel å ta tempen eller gå til legen for å ta blodprøve for å finne ut om en har EL. Vi får jo inderlig håpe at vi har det da..at vi kun har misset det på testen. Har dere holdt på lenge? Jeg mistet for 6 mnd siden. Dette er vårt 4 forsøk så vi har ikke holdt på så lenge. Er det noen der ute så har manglend EL og som kan komme med noen tips og råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå