Gå til innhold

Noen andre her som studerer litt mens de har permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å få ferdig bachelorgraden min nå i permisjonen, men merker at det kommer litt i siste rekke... selv om jeg bare tar 15 studiepoeng.

Lillemann kommer først uansett, og jeg vil jo nyte tida sammen med han, så det blir lite tid til lesing og skriving. Samtidig vet jeg at dette er en kjempemulighet til å gjøre ferdig utdannelsen min i ro og mak.

Har frist for å levere første semesteroppgave på mandag, vet ikke helt om det går... :(

Noen flere som kjenner presset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei..

ja, jeg studere fulltid mens jeg er i permisjon.. det er et stress synes jeg. snuppa her er 9 mnd, så når jeg er på skolen (2 dager) så er det farmoren som passer henne. jeg skla begynne på semeseroppgaven nå og bachelor oppgaven etter jul og ja, må si jeg gruer meg. skal nok få det gjort, men spørs hvor bra det blir...

Skrevet

Syns du er flink, jeg, som studerer fulltid. Det går sikkert kjempebra.

Men som du sier, det spørs hvor bra det blir, for babyen kommer i første rekke, og alt annet føles litt mindre viktig da..

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Og jeg skal skrive ferdig master. Har ikke startet opp etter fødselen ennå, men skjønner ikke helt hvordan det skal bli tid og anledning... :)

Skrevet

ja hun kommer i første rekke uansett. heldigvis så blir hun 1 år i januar, så jeg har søkt henne inn i barnehage, ( håper hun får plass) så jeg får anledning til å jobbe effektivt på dagene! av og til skulle dagene gjerne hatt litt flere timer! det viktigste for meg er å komme gjennom det, karakterene kan alltids fikse på så lenge en står:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...