Gå til innhold

Hjelp! Trenger tips til hvordan jeg kan bli frisk til imorgen!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt tur med danskebåten, på "fredscruise" imorgen,og jeg har blitt syk! Har vel en luftveisinfeksjon, kjenner det er "noe" i luftveiene pluss at jeg er ganske redusert. Drikker solhatt og c-vitamin i store doser,men det hjelper jo ikke!!!! Nå prøver jeg Salvie-te. Men er det noen som har noen supergode tips til hvordan man blir fortere frisk igjen? Dette begynte for ca tre dager siden,og har bare blitt verre for hver dag:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi vel over på kjærringråd her:)

Min gamle farmor serverer varm melk med cognac, honning og nykverna pepper til alle som brygger på sånne ting..

Ryktene i familien tilsier at det funker, men mulig det er for at det smaker hoggorm:/

Skrevet

Fanken,jeg har ikke cognac i huset,ikke pepperkorn,og honning er akkurat tom! Hmm....da må vi nok prøve noe annet:) Flere tips?

Skrevet

Det kan faktisk hjelpe å ta seg en treningsøkt - få svettet ut litt. Det har hjulpet meg flere ganger som jeg har kjent at forkjølelsen kommer. Gjør noen øvelser på stuegulvet :-)

Skrevet

Å hjelp! DET tror jeg ikke blir aktuelt du! Da tror jeg kroppen min går inn i en sjokktilstand istedet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...