Ella28 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har bestilt tur med danskebåten, på "fredscruise" imorgen,og jeg har blitt syk! Har vel en luftveisinfeksjon, kjenner det er "noe" i luftveiene pluss at jeg er ganske redusert. Drikker solhatt og c-vitamin i store doser,men det hjelper jo ikke!!!! Nå prøver jeg Salvie-te. Men er det noen som har noen supergode tips til hvordan man blir fortere frisk igjen? Dette begynte for ca tre dager siden,og har bare blitt verre for hver dag:(
*ale* Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Da er vi vel over på kjærringråd her:) Min gamle farmor serverer varm melk med cognac, honning og nykverna pepper til alle som brygger på sånne ting.. Ryktene i familien tilsier at det funker, men mulig det er for at det smaker hoggorm:/
Ella28 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Fanken,jeg har ikke cognac i huset,ikke pepperkorn,og honning er akkurat tom! Hmm....da må vi nok prøve noe annet:) Flere tips?
ejiec++ Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Det kan faktisk hjelpe å ta seg en treningsøkt - få svettet ut litt. Det har hjulpet meg flere ganger som jeg har kjent at forkjølelsen kommer. Gjør noen øvelser på stuegulvet :-)
Ella28 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Å hjelp! DET tror jeg ikke blir aktuelt du! Da tror jeg kroppen min går inn i en sjokktilstand istedet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå