Gå til innhold

Oktober: Hva har dere gitt barnet deres i 1-årsdagspresang?


mamma-til-3søte små

Anbefalte innlegg

Noen lure tips? Hadde vert gøy å gi henne noe som hun kan ha glede av lenge.. Har lurt litt på å kjøpe et dukkehus (i tre som er litt solid). Det er iallefall noe jeg husker som den gøyeste leken jeg hadde når jeg var liten. Men hadde vert gøy å få¨noen tips fra andre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bursdag her i huset om to uker, og æ tenkte æ sku kjøpe gyngehesten til Fisher-Price te ho. Den koste jo litt, men ho kan jo bruke den ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga + snulla & vesla

Hun har hatt bursdag i dag, og vi skulle se hva hun fikk først. Siden hun fikk gåbil kjøper vi dukke som hun skal få velge selv!:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gav Brio leker. Han skal få noen skikkelige bøker i Forsinket gave.. Morsomt å ha når han blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt gåvogn fra Brio pluss at jeg har lagd en fotobok med mange kommentarer og utdrag fra dagboken jeg har skrevet fra hele hans første leveår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte medlemskap i Stavanger Boligbyggelag. Greit med en del års medlemskap....:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det ikke bare er oss som tenker langt frem i tid.

Småen er med i både OBOS og TOBB. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie fikk Tobb medlemskap, 1000 kr på konto og Stonz "sko"

noe som hun kan bruke nå, senere og i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tobias hadde burdsag på tirsdag, og han fikk en sånn god gammeldags gyngehest av oss. Samboeren min hadde en lignende da han var liten, og han elsket den. Satt og gynget på den midt på svarte natta, hver gang han ikke fikk sove. Ser dessverre ut som Tobias har "arvet" hans søvnproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...