Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Eller er den ene oppe lenger enn den andre?? Og hvordan er det om morgenen, står dere opp på samme tid...?
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Nei hehe jeg legger meg seneste 2230, han kan legge seg seiiint..men vi står begge opp samtidig ja
Lilly 79 Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Vi har aldri lagt oss alene vi... Her legger vi oss alltid samtidig:-) Men jeg står opp en halvtime senere enn han.
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Vi legger oss samtidig. Han står opp halv syv for å gå på jobb og jeg står opp når jenta vår våkner, som oftest halv åtte tiden.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Legger oss sjelden samtidig. Vel begge sovner stortsett på sofaen. Blir som regel jeg som legger meg tidligst. Er først oppe i uke dagene. I helgen står vi opp omtrent samtidig.
Kamomille Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 legger oss stort sett alltid samtidig - det er koslig det! Vi står som regel opp samtidig også
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Vi legger oss alltid samtidig. er kjempe koslig:o) Om vi står opp samtidig kommer jo an på om han skal jobbe eller ikke. Når han har fri bytter vi på å stå opp med barna. Den som står opp steller barna,dekker på bordet og vekker den andre til felles frokost.
Bella Swan Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Legger oss skjelden samtidigt, han jobber ofte seint. Vi står heller aldri opp samtidigt, han begynner tideligere på jobb enn meg og i helgene bytter vi på hvem som står opp med barna.
Koala *g07* Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Her legger vi oss alltid samtidig. Men han står opp før meg, med sønnen våres. Så da kan jeg ligge litt lenger på morgenen =)
hund&barn@fullrulle Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Nei, jeg legger meg stort sett i allefall 3 timer før han og han står opp først og skal på jobb
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Legger oss stort sett alltid samtidig ja Men d hender at han må legge seg før meg hvis snuppa er veldig opplagt og ikke vil sove i 1-tiden liksom..da må nesten han gå til køys siden han skal tidlig opp på jobb...Synes d er koselig å legge seg samtidig Vi står på badet og pusser tennene sammen og, hi hi.. I helgene står jeg som oftest opp før han, i ukedagene er d meg og Leah som ligger og drar oss, mens han må opp kl 6...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 nei vi legger oss ikke helt likt men det hender. og i helgenehar vi hvær vår sove lengedag. hverdagee står jeg opp først men ha står opp max en halv time etter meg så det er ikke så mye forskjell. leggingen er litt opp og ned vi legger oss når vi er trøtte og det er ikke altid likt men som regel innen for den samme timen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg legger meg som regel først... Han jobber bare natta,så han har vanskelig for å legge seg tidlig i helgene.. Men han står opp kl 11 da.. En dag i helga står han opp med junior så jeg får sove..
Alba44 Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 Vi legger som regel alltid samtidig. Liker det best Han står opp først i ukedagene da han skal på jobb, men i helgene står vi opp som oftest likt.
Mille** Skrevet 12. oktober 2007 #15 Skrevet 12. oktober 2007 Legger oss stort sett alltid samtidig. På morningen når jeg har tidligvakt står jeg opp først av alle, når jeg har sen eller fri så står jeg opp litt senere, alt ettersom når snupp våkner. Pleier å ta henne over i min seng og kose litt på de dagene. )
1stor1liten =) Skrevet 12. oktober 2007 #16 Skrevet 12. oktober 2007 i hverdagene er han oppe først ,siden har begynner tidlig på jobb.. i helgene har vi hver sin dag å stå opp med barnet/barna. men det ender oftest med at vi står opp noelunde på samme tid. legger oss sammen i hverdagene, helgene er det litt frem og tilbake. spørs på hva planer vi har
Carnivale Skrevet 12. oktober 2007 #17 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, 99% av kveldene legger vi oss samtidig. I helgene bytter vi på hvem som står opp med barna.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. oktober 2007 #18 Skrevet 12. oktober 2007 Nei, vi legger oss stort sett aldri samtidig. Jeg gidder ikke legge meg rundt 21-22, som han kan finne på å gjøre. Vi står opp samtidig stort sett, eller det vil si-han er veldig treg til å komme seg opp, så alltid jeg som kommer meg først ut av senga som regel. Vi sover som regel en dag lenge hver oss i helgene.
Gjest mphs Skrevet 12. oktober 2007 #19 Skrevet 12. oktober 2007 Vi legger oss som oftest samtidig. I ukedagene står jeg opp 30 min tidligere, siden jeg begyner først på jobb og i helgene får jeg som regel sove 30 min til 1 time lengere:o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. oktober 2007 #20 Skrevet 12. oktober 2007 Vi legger oss som regel samtidig hvis ikke en av oss er uhorvelig trøtt og legger seg tiiiidlig. Om morgenen står han opp først siden han begynner en time tidligere enn "alle andre". I helgene bytter vi litt på å stå opp med snuppa, men nå når hun sover lenger på morran står vi gjerne opp sammen alle 3...
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #21 Skrevet 12. oktober 2007 Sjelden... Jeg legger meg uten unntak først. zZZzzzzZZZZzzzz
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 12. oktober 2007 #22 Skrevet 12. oktober 2007 Kan faktisk ikke huske sist gang vi la oss samtidig.. Jeg går i seng så snart mini har sovnet (mellom 2400-0100) Gjorde det før.. Syntes det va koselig.. Nu klage han på at han e sååå lysten på sex.. Kanskje det går opp for han at det er da en fordel om man legger seg samtidig.. Dusten..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #23 Skrevet 12. oktober 2007 Vi legger oss samtidig. Om han er trøtt vil han heller sove på sofaen ved siden av meg enn å legge seg aleine. He he: søten. Han står opp før meg fordi jeg er så fæl og trøtt om morran.
Kirsebæra Skrevet 12. oktober 2007 #24 Skrevet 12. oktober 2007 jeg er nødt å legge meg samtidig som han, hvis ikke får ikke jeg sove...han snorker nemlig som en hvalross...*grøss* så vi har sånn kappløp om hvem som sovner først...er som regel han....av og til legger jeg meg tidligere enn han...
Ouagadougou Skrevet 12. oktober 2007 #25 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, vi legger oss samtidig. Står ikke opp samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå