Gå til innhold

Kjenner ingenting enda!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt urolig:( Jeg er nå i uke 21 og kjenner fremdeles ikke sommefuglvinger, fiskehaler eller bobler som beveger seg i magen... Har fått greie på at morkaken ligger på fremre vegg så det kan gå noe lenger tid, men måte på da!!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv gravid med tvillinger,er i uke 20.Var på ul.lyd i dag.Jeg har nesten ikke kjent liv ,men legen sa det var på grunn av at morkaka ligger framfor dem.Aillt så kjæmpebra ut.Rørte kjempemasse på seg

Skrevet

Er ikke noe uvanlig det, jeg begynte å kjenne så vidt litt "sommerfugler" i uke 22 ca... først nå kjenner jeg skikkelig spark og er i uke 25..

Skrevet

er også i uke 21, har ikke kjennt noe og også min morkake ligger godt plassert forran...

På ul fikk jeg se en veldig aktiv gutt, og beskjed om ar det fortsatt kan ta noen uker før jeg kjente noe liv pga at jeg er førstegangs og pga morkakens plassering.

Ikke stress, du kjenner det nok snart =o)

Skrevet

jeg har det likedan. er i uke 20 og har ikke kjent liv enda.Så jo på ul at bebien sparka og var aktiv,men jeg kjenner ikkeno enda. Fikk vite på ul at morkaka lå på fremfre livmorvegg,altså foran. Jeg klarer ikke å fatte at jeg er gravid pga jeg ikke kjenner spark. Jeg føler at jeg fortrenger hele svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...