Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Er den bra? Hva koster den egentlig? Har de den brunrutete i str 104? Vurderer denne til eldstemann som blir 3 i januar. Han er en aktiv gutt og dne kommer til å bli mye brukt. I barnehagen, på hytta osv osv..... Noen med erfaring?
solkrem Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Vet ikke noe annet enn at den ble slaktet i foreldre og barn. Dyr og ikke vanntett...
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 den som ble slaktet i foreldre og barn var en gammel dress, den nye som er i år ble ikke testet... jeg har ikke hatt dress derfra, men har brukt vinterjakkene deres, og er kjempe fornøyd!
SunSeeker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Vi hadde vinterdressen derfra i forfjor. Da var gutten vår 1,5 år. Den var varm og god, han ble aldri våt og virket ikke for varm. Det eneste som jeg kan nevne som en ulempe er at den var ganske tykk. Men jeg har kjent på årets dresser og de virker en god del mer "bevegelige". Ellers har jeg prøvd flere av POP`s produkter og de har så langt vært kjempebra! Vet ikke pris eller farger på de i år for jeg har ikke kommet så langt at jeg faktisk skal kjøpe en enda. I fjor hadde vi troll dress til gutten(mer bevegelig, ikke så varm), men skal definitvt sjekke ut POP`s dress før jeg kjøper i år. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå