Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Er så lei alle disse drittbleiene!! Kunne vel ha luktet jordbær i stedet vel!
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 He he:) Det morsomme er at det organiske stoffet som gir avføringen den vonde lukten også fremstilles industrielt og brukes som duftstoff i parfyme! Hvorfor? Jo, i lave konsentrasjoner lukter stoffet nemlig blomster:P Så det er virkelig synd for oss mennesker at tarmene produserer en så konsentrert utgave av stoffet, tenk så deilig det kunne vært dersom det var omvendt;)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 da hadde ikke jeg likt jordbær hvertfall. det hadde jo luktet det samme som avføring. ;p
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Haha, ja det hadde liksom vært noe helt annet om det hadde kommet en dunst av liljekonvall når man skiftet bleie!! Og hvorfor kan de ikke bæsje alt på en gang?? Ligge der og trøkke for å klemme ut ei lita reke av en bæsj som lukter noe så grønnjævlig ille, for så å klemme ut resten av faenskapet som om mulig lukter enda verre når man akkurat har tatt på ny bleie... Sukk.. og rart at noen kan være så skjønne selv med rompa full av illeluktene bæsj:)
Candy girrrl Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Vel.. hadde de luktet joedbær hadde jeg måtte satt bleiebøtta høyt så ikke ungene hadde spist bæsjebleiene. Hilsen en som er oppi 10 000 bleieskift nå (fatter ikke de som sier de blir vant til drittbleier)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe.. det har du jammen meg rett i. Jordbærshaken til Mc'ern hadde nok ikke vært det samme etterpå nei
Mage Mi Sa Jo Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 jeger vant tilbæsjebleier, jobber på småbarnsavdelig i bhg. men noen bleier er ille også for meg. kan jo lukte når ungen har endringer i lukten som tyder på sykdom. når det gjelder jordbær lukt så er det jo en så behagelig lukt at en kansje ikke ville reagert men nytt lukten og det er vel ikke så heldig for de søte små.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg uttrykte meg litt enkelt, egentlig dreier det seg om flere stoffer i den såkalte indolfamilien, f eks skatol.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. oktober 2007 Bæsj er i hvertfall no' dritt, det er sikkert og visst!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå