*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Har en mutsy-vogn som jeg ikke er helt fornøyd med.. 1. håndtaket (skinnhåndtak) glir nedover. Har satt vogna foran peisen for å dra det oppover flere ganger (butikken sa jeg skulle gjøre det), men nå får vi det ikke opp lengre.. Det er irriterende. 2. Hjulene (3-hjuling) frampå, de to som sitter sammen, går tregere rundt enn før, ikke godt i butikker, må virkelig ta i for å få de rundt hjørner.. Noen som har peiling?
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2007 Den er 14 mnd gammel
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Du har 2 års reklamasjonsfrist på mangler etter forbrukerkjøpsloven. Evt 5 år hvis tingen er ment for å vare vesentlig lengre enn 2 år, jfr § 27. Jeg vet ikke hvor lenge en barnevogn skal holde, men uansett er du innenfor fristen.
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 På min Simo kombi sa de at det var 3 års garanti på bag og sportsdel, og 5 år på understellet. Man skulle jo tro det er samme på de fleste barnevogner. Jeg hadde klaget hadde jeg vært deg, den er jo bare litt over ett år gammel.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Tusen takk for svar Skal ta den med til butikken i dag for å klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå