phantomet Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 I dag morges skjønte jeg plutselig at jeg ønsket å gi Junior på 4 år en spesiell opplevelse. Så etter rådslagning med phantom-mannen og dritgrei, har vi kjøpt flybilletter til Junior også. Idag skal Junior og mamma ut og reise. Han har ALDRI sittet i et fly før,uten om det delteflyet som er utstilt på Tekninsk museum, eller sett et fly på ordentlig nært hold, så opplevelsen kommer garantert til å toppe listen over kule ting... I skrivende stund leker fremdeles Junior intetanende sammen med vennene sine i barnehagen. Men om noen få timer skal jeg dra og hente ham, og da skal jeg spørre om han har lyst til å bli med mamma ut på reise... Vi skal kjøre Flytoget først, og så fly med stort fly... Jeg ler bare jeg tenker på hvor spent og glad den lille tassen blir, og så kan vi nyte et helt døgn sammen, uten lillebror og andre ting som krever mammas oppmerksomhet hele tiden... Snakket med Dritgreigutten på telefon i dag, og han gledet seg til å reise sammen med oss hjem til Stavanger. Og han fotalte at vi måtte passe godt på Junior, siden han er liten, og kan bli redd når han fly for første gang. Men om han fikk sitte mellom oss store, så gikk det nok bra altså!!! *ler* Nå gleder jeg meg enda mer....om det er mulig!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 og de store store øynene..... så fint det blir! Jeg gleder meg til dere kommer alle sammen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Hehehe, DET blir stas det!!! Det er jo en helt fantastisk ting å virkelig få kjenne at man FLYYYYYR:-) Han kommer vel til å være helt i skyene i dagesvis:-) God tur og ikke minst, god fornøyelse når du skal fortelle ham det:-)) Og husk tyggis, maaaaasse tyggis, så ikke det gjør vondt i ørene til gutta. Husker første gangen jeg fløy helt alene uten voksne, da var det en snill dame som satt bak meg som ga meg tyggis - det var lurt!
solkrem Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hohoooi ja dette må da bli en stor opplevelse!!! Apropo slike flytriks...jeg så en gang ei jente som sikkert var 7-8 år. Hun spurte om å få 2 plastikkopper av flyvertinna. Disse satt hun og holdt foran ørene ved letting og landing. Hun hadde ører som ikke likte å fly! Alt hva man gjør for å stenge ute vondter...stilig! Happy trip og kos dere på vestlandet - her har vi finfint vær:))
Karomamma Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Å gurimalla, så utrolig STAS!!! Blir helt varm innimeg når jeg tenker på hvor glad han kommer til å bli! Koselig for deg også Og så bra at dere har den store dritgreigutten til å passe på, he he... Karosnuppa har flydd flere ganger i sitt 2-årige liv, men det var ikke før nå i påska at det begynte å bli moro. Og litt mer slitsomt for oss voksne GOD TUR!!
Plutseliten :) Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Så gøy! Gjett om han kommer til å bli overrasket og glad ) Skjønner du gleder deg til å fortelle det. God tur og kos dere masse du og junior,godt å ha mamma"n helt for seg selv litt ) Klem
Maud Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Åååh, så gøy for Junior. Det å planlegge en sånn overraskelse og se for seg det glade fjeset, det gjør godt i mammahjertet. Fint at Dritgreigutten er der og passer på dere ;-) God tur!
Tiggywinkle Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Å, for en stas:-) Første flyturen, gjett om han komme til å være stolt som en hane. Moro for mamma å kunne overraske ham da... Håper dere får en fin tur og en fin kveld med Dritgrei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå