Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 av meg.. ikke hele tiden, men når jeg feks har lagt litt og reiser meg så er det som om det renner, jeg føler jeg må på do, men det er blankt og ikke urin. Kan det være vannet?`Men kan vannet virkelig gå uten at jeg kjenner noe som helst? Nå har jeg ikke kynnere engang! Jeg er en uke på overtid..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Det kan godt være vannet ja! Begynte sånn for meg. Spesielt når jeg reiste meg opp så kom det litt. Ta på deg et bind og ring føden. Så sjekker de om det er vannavgang. Jeg hadde ikke rier da vannet gikk. Ble snakk om at jeg skulle settes igang. Men legen tøyde og da startet det heldigvis av seg selv. Men det kan ta litt tid før riene kommer av seg selv altså.
Valentine nr2 Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Ring føden du! Vannet kan gå uten at du har andre tegn. Da vannet mitt gikk med forrige, satt jeg på do og tenkte "nå tisser jeg ikke lenger", da sildret det. Men hodet var ikke festet, så i løpet av kort tid sa det "flopp" og masse vann kom.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen takk for svar! Har ringt føden og skal opp om noen timer for å sjekke! Kanskje blir jeg snart mamma! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå