Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg syns det har vært så stille i magen i det siste. Kjente jo litt igår, men ikke veldig masse.. Idag har jeg ikke kjent noe enda. Føler meg litt hysterisk hehe, men det er vel ikke noen grunn til å ringe jordmor bare fordi det er litt stille kanskje..? Starter uke 24 imorgen. Har kjent masse spark og tumling i mange uker nå. Så ble det liksom så stille..
Labambie Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Du er ikke hysterisk da.. Jeg føler meg også sånn.. Det er jo ikke så lett å kjenne om den eventuelt ligger inn mot ryggen osv.. Men om magefølelsen din sier deg noe annet skal du sjekke det ut.. Uansett. Om du kontakter føden,eller legevakt. Hos legevakta får du høre hjertelyd,på føden gir de deg UL for å sjekke.. Jeg gråt husker jeg når jeg var på føden etter det var helt stille inni der. Men som regel er det jo ikke no galt da. Det er alltid bedre å sjekke en gang for mye enn for lite..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Dette fortalte min lege. Før uke 26 er det helt normalt at det kan være stille opptil et døgn,kjenner du litt spark er dette et tegn på alt er greit selvom det kanskje bare er 1 spark i løpet av en dag. Du kan prøve og legge deg ned på venstere side og telle sparka,vis du ikke kjenner noe vent et par timer og prøv igjen. Ring heller legen din eller føden en gang for mye! Etter uke 26 er det normalt med mere regelmessige spark og da burde man ringe vis det ikke er noe spark eller vridninger i løpet av diise timene du skal telle. Jeg var treig på dette...ventet 4 dager,men da begynte det igjen..gjør ikke det en gang til .neste gang ringer jeg tidligere:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen takk for svar Man blir jo litt overnervøs av dette her innimellom.. Lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå