*issi* Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 fikk en skimtet svak strek på billigtesten,og en litt sterkere strek på eggløsningstesten fra billig tester MEN kjennes jjo ut som at mensen skal komme hvertøyeblikk... Noen med erfaring eller bare noen ord til meg..??
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Dra på apoteket og kjøp cb!! En positiv test og mensmurringer kan jo ikke bety noe annet en at du er gravid?? Men cb er mer til å stole på, så løp og kjøp!! Vi venter spent på svar!!
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Så morro da! Jeg tror du er gravid. Akkuratt slik var det med meg forrige gang jeg ble gravid. Testet med el-test dagen før ikm som ble positiv og fikk svak positiv g.test dagen etter. Dette var med billigetester =) Jeg var også sikker på at mensen skulle komme, men kom aldri! Gratulerer =)
*issi* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Ja,jeg skalbe samboer kjøpe med når han kommer fra jobb. Tidlig ferdig i dag. Jeg får ikke reist ut for øyeblikket,lillegutt hadde så høy feber i natt,og er helt slapp med feber nå og. Men skal si i fra når jeg får tatt testen Takk for svar... men kjenner at jeg gruer meg litt også,er så redd for at den blir negativ. Blir så skuffa.... Men,man må jo bare ta den
*issi* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Oi,så gøy å lese Så koselig med svar
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Så spennende! Lykke til og hold oss oppdatert;-) Jeg har ikke fatt tr enda og tok en cb i går og i dag, og synes jeg ser en skyggestrek, men samboern min ser det ikke=( Også tatt noen billigtester, som har blitt svaak positive, men først etter lang tid, (men de skal jo egentlig ikke leses av etter 5 min) Blir helt gal av å gå her å vente på et klart svar, og nervøs fordi jeg har mensmurringer.
*issi* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Helt likt som deg det er Vi får vente i spenning. Men er jo rart at de skal bli svakt positive,selv etter en god stund hvis man ikke er gravid. Alle de jeg har tatt for tidlig har jo forblitt helt hvite Så det er jammen ikke lett... Kjenner ting her og der,men så kjenner man jo mere etter også da,når man er klar over det. Uff,håpløst. Vi får ta en ny test i morgen tidlig uansett. Men blir nok en cbpå meg etterpå,har ikke tatt en ennå. Bare billigtest. Øææ... blir helt gaaaal...
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Huff det er grusomt å gå sånn og vente! Jeg er så forhåpningsfull nå at det kommer til å bli et så utrolig skuffende nederlag om tr kommer! Håper vi ses på "juniklubben" i morra ;-) hehe..
keshia Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 jeg har også ikm i dag, men testet neg på billigtest. null tegn til tr ihvertfall! bør jeg heller teste med en cb? blir skrullete av denne ventinga,jeg :-) men en strek er en strek,drister meg til en gratulasjon!!!
*issi* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2007 Ja,gjør det. Vi satser på clear blue Lykke til
*issi* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. oktober 2007 Ja,kjempe enig i det. Men ja,håper vi sees på juniklubben i morgen
rampejenta - ny spire Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 jeg hadde ikm i går, og har ikke fått tante rød.. og kjenner ikke noe til at hun kommer heller.. sitter å prøver å kjenne etter no, men kroppen har jo ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.. er litt øm i puppene, men det er jeg fra el til t.r, så det teller liksom ikke.. jeg reiser til london i kveld og hvis tr ikke kommer, skal jeg ikke teste før jeg er hjemme i norge på onsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå