Gå til innhold

Hvor mange her er gravide på nytt??;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føles det? Er det tungt? Kvalm? Tenker innimellom på at det hadde vært fint med to tette... men blir nok ikke det. Er redd for hvor sliten jeg blir med en liten hjemme og gravid i tillegg. Jeg hadde et tungt svangerskap.. mye kvalme, svimmelhet, bekkenløsning, sv.forgiftning, vann i kroppen(10 kg) osv osv. Jeg hadde nok ikke klart det om jeg ble så syk i et evt nytt svangerskap...Tatt 3 mnd før jeg nå endelig føler at jeg kan gå tur uten å slite meg i hjel.

åssen er det med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gravid på nytt, men hadde jeg vært det, åh får helt angst av å tenke på det!! Jeg har ei jente på 4 1/22 mnd. nå, vi har ikke de helt store problemene med henne og jeg hadde et helt problemfritt svangerskap med henne. Allikevel, jeg kjenner ansvaret ved å ha et barn, all oppmerksomheten en baby trenger, jeg vil ikke ha to tette barn. Min mor hadde to forholdsvis tette, og hun fraråder meg det, det er MYE arbeid!!

Skrevet

Ja, er lissom det jeg er redd for.. at det blir FOR mye... Vil gjerne gi den lille jeg har nå all oppmerksomhet jeg kan, og jeg er sliten mange ganger.. lurer på åssen det hadde vært med enda en liten. Tenk at noen har tre små.. utrolig tøft!!!

Skrevet

Tenker du på en til allerede, Maria;o) ? Jeg syns det v ar slitsomt nok å gå gravid denne gangen med en på 2-2,5 år...og han gikk fulltid i bhg - så hadde jeg blitt gravid igjen nå, men en så liten - så hadde det bare ikke gått an...nei, er godt å tenke på at vi erferdige med småfolk faktisk:o) Nå skal jeg bare nyte tiden med de to jeg har:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...