Gå til innhold

dere som har vert i London..


Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at det er dyrt der, men er det noe som er billig der?? som de lønner seg å handle der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisnivået i Storbritania, og turist stedet London spesielt ligger vel cirka på norsk nivå.

 

Vært i London 3 ganger, men bare kjøpt ting på markeder- der har de mye fint og billig. Kjenner ikke til noe spesielt som er ekstra billig der.

 

 

Skrevet

Er vel ikke noe som er spesilet billig. Har mye som ikke vi har så det er mye å kikke på. Men blir for dyrt å handle.

Skrevet

På markedene kan du finne mye billig. Cambdon Town og Cowent garden (usikker på stavemåten) er artige markeder med lave priser.

Skrevet

Digger London, men pleier ikke shoppe så mye der.

Stikker alltid innom Disneystore. Det er ikke bare leker, men også litt klær der. Ikke billig, men døtrene mine synes det er stas å få ting derfra.

Ser du kjedene Next og Gap kan det være greit å stikke innom de også. Finner alltid mye fint baretøy der, som de ikke har her hjemme.

Ca H&M priser, og det er jo greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...