Gå til innhold

Ingen ring ennå.....

Prinsesse juli08 *FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager skal til for at sambo skal fri til meg? Vi har vært sammen i 7 år og har en liten en på snart 2 år. Har spurt han og han sier bare at "joda, klart han skal fri....en vakker dag" men det har han sagt i tre år..!?

Har dere noen gode tips til hva som skal til for å hjelpe han med å få fingern ut??

Jeg skjønner hvertfall ingen ting. Er jo ikke såååå masete og sur at det er meg det er noe galt med.... hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fri selv, eller hent en brosjyre med forlovelsesringer i og la den ligge fremme så han ser den:-) Si at du ønsker deg en sånn ring...

Skrevet

I februar 08 er det skuddårsdag!Da er det lov for kvinner og fri til sine menn. Jeg valgte det på denne måten, ellers så hadde jeg vell fortsatt vært uten giftering...

Jeg sa rett og slett i fra at da kom jeg til å fri, så om han hadde vært av den gammeldagse typen som mente at mannen skal fri, så hadde han muligheten til å komme meg i forkjøpet.

Skrevet

Hvorfor i allverden vente til skuddårsdagen med å fri? Kan vi bare fri en gang hvert fjerde år, mens mannfolka kan få gjøre det på hvilken som helst dag?

Her har vi snakket om å gifte oss i mange år, vært forlovet også da vi ble enige om at det var rett skritt for oss å ta. Og nå i sommer spurte jeg han om han kunne tenke seg å gifte seg med meg på bursdagen hans (vi flyttet sammen på bursdagen hans så det er en ekstra merkedag for oss uansett) og det ville han gjerne....

Hvorfor lage så mye styr av at det er han som "skal" spøre? Hvis han ikke vil gifte seg så kan han jo si nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...